BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Net binnen.

76a7d49d89a51faf64d4fd3747236e20.jpg


Mooie spullen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
2b856d278a85b27813ba3dc571b97e78.jpg


Net deze binnen. Binnenkort maar eens een mooie steak er op knallen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zo ik heb zojuist een speeltje gekocht.


Zal geen echte zijn maar voor die prijs gok ik het.



Nu zit er geen heat reflector in.... Heb heb je die echt nodig??? En daar is zoiets te krijgen. Of word het zelf maken

Screenshot_20200521-095130_Facebook.jpg
 
Zo ik heb zojuist een speeltje gekocht.


Zal geen echte zijn maar voor die prijs gok ik het.



Nu zit er geen heat reflector in.... Heb heb je die echt nodig??? En daar is zoiets te krijgen. Of word het zelf maken

Bekijk bijlage 1955
Dat ligt eraan wat je wilt doen? Voor low en slow heb je een reflector nodig om indirect te kunnen gebruiken, het is geen originele egg, dan had’t erop gestaan

wel uitgekeken voor de flitspalen bij de verkeerslichten voor de A2. Word anders nog een duur eitje
 
Dat ligt eraan wat je wilt doen? Voor low en slow heb je een reflector nodig om indirect te kunnen gebruiken, het is geen originele egg, dan had’t erop gestaan

wel uitgekeken voor de flitspalen bij de verkeerslichten voor de A2. Word anders nog een duur eitje
I know heb der al 2 thuis liggen van daar 2x 4 te hard.


Maar nu kwam.ik vanaf de andere kant (maurik).



Ja voor low en slow. Maar al beetje zitte zoeken en al wat ideeën hier opgedaan. Morgen even klussen😉

En had ook geen originele verwacht voor dat geld. Beste man had in 15 min al 20 x kennen verkopen. (Was zelfs al 100 geboden) maar was de eerste
 
Na ruim 1,5 jaar een auplex Kamado te hebben gebruikt was het tijd voor een "echte". Op short list stonden large modellen van Monolith, Primo, Basterd, Kamado Joe Classic 3 en Big Green Egg. Vrouw mocht ook mee beslissen en de uitkomst was frapant. Waar ik dacht dat kleur doorslag gevend zou zijn, bleek het echter het onderstel te zijn. Kamado Joe 3 en BGE bleven over. Mede dankzij vriend Sander is het een BGE large geworden. Afgelopen vrijdag bij BBQ exclusief in Delft besteld en dinsdag kon ik hem ophalen. 's avond meteen in elkaar gezet en vandaag de ontmaagding. Rustig begonnen met spareribs. Man o man, wat een feest.
En nog even wachten tot de tafeltjes binnen zijn.
IMG_1594 kopie.jpg


IMG_1596 kopie.jpg


IMG_1599 kopie.jpg


IMG_1602 kopie.jpg
 
Goeie keuze gemaakt, komt er ook nog een regenkapje op?
Op welke tafeltjes moet je wachten nu dan?
 
Goeie keuze gemaakt, komt er ook nog een regenkapje op?
Op welke tafeltjes moet je wachten nu dan?
Regenkapje moet ook nog komen (Vaderdag cadeau :)
En de Acacia tafeltjes komen een dezer dagen
 
😉
Gelukkig losse tafeltjes. Ik had m’n egg opgebouwd kon ik weer demonteren voor de zijtafeltjes te monteren 😱😫
 
Er zijn op internet heel veel dingen te vinden die je ermee kan doen.
Ik nam hem in de auto mee op vakantie, en heb het volgende gedaan:
Rooster doormidden geslepen; dan kan er veel mee in de koffer (wat kolen, aanmaakblokjes, alufolie, firestarter, borstel etc.),
en een thermometer geplaatst. Ook heb ik nog een gietijzeren rooster aangeschaft.
Je kunt ook nog verhogers maken zodat er meer ruimte is.
Handvaten maken aan de ventilatiesleuven want deze worden echt warm.
Ik heb ook spitjes gezien die er op passen. Toevallig ook net hier in dit draadje iets naar boven van @Jorte
 
Laatst bewerkt:
cea4b6ca1af85fbc075dc284c46d9793.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sjongejonge wat een prachtig stuk gereedschap zeg! Mooi bedrijf ook dat Takamura, als ze een order krijgen voor een traditioneel handgemaakt mes dan leggen ze de hele reguliere productie stil en dan moet de oude baas ook nog eens in de goede stemming zijn anders gaat het sowieso niet door.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan