Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon heet stoken bij je volgende sessie en even met goede borstel er overheen.. that's it.. je kan ook met een halve ui of anti-aanbak sproei voor de sessie wat beperken wat er achterblijft.. alhoewel met sausjes en uitjes dit bijna altijd zorgen voor bakrestjes..Omdat ik graag de smashburger wil gaan maken na het zien van het YouTube-filmpje van @noskos , heb ik via marktplaats deze gietijzeren bak-/grillplaat van Le Creuset gescoord.
Later ga ik natuurlijk kijken wat ik er nog meer voor lekkere dingen mee kan maken.
Nu nog even uitvogelen hoe ik ‘m verantwoord kan schoonmaken (zijn niet mijn etensresten die erop zitten) en of ik ‘m dan echt niet opnieuw hoef te “seasonen”, omdat hij van geëmailleerd gietijzer is.
Met alles wat er hierover op dit forum al is geschreven, ben ik voorlopig vast wel even zoet.
Iemand die het juiste draadje weet, verdient eeuwige roem.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Thnx voor de tip!Gewoon heet stoken bij je volgende sessie en even met goede borstel er overheen.. that's it.. je kan ook met een halve ui of anti-aanbak sproei voor de sessie wat beperken wat er achterblijft.. alhoewel met sausjes en uitjes dit bijna altijd zorgen voor bakrestjes..
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Thanks voor de tip, was nog op zoek naar een goedkoop bbqbestendig sauspannetje. Als het toch niks is, is €4 geen aderlating. En voor €15 een grillplaat van 30 cm? Top, zeker het proberen waard. Als het niks is laat ik het weten.Bij de AH in de aanbieding. Gietijzeren pannen van het merk Gusta. Is het verstandig om deze de eerste keer al te seasonnen? En op de verpakking staat met water of zeep. Ben meerdere keren hier tegen gekomen dat zeep uit den boze is. Klopt dat? En al gelijk voor de eerste keer? Kan dit nergens terug vinden op de pannen. Alvast bedankt voor de tips.
Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
Ik heb ook pannetjes van dit merk en ik heb ze wel eerst met zeep en een schuursponsje bewerkt aan de binnenkant zodat ze wat gladder werden. Daarna ingebrand. Werken perfectBij de AH in de aanbieding. Gietijzeren pannen van het merk Gusta. Is het verstandig om deze de eerste keer al te seasonnen? En op de verpakking staat met water of zeep. Ben meerdere keren hier tegen gekomen dat zeep uit den boze is. Klopt dat? En al gelijk voor de eerste keer? Kan dit nergens terug vinden op de pannen. Alvast bedankt voor de tips.
Ik heb deze vorig jaar gekocht in de ah. Zeer tevreden van! En zeker voor dat geldBij de AH in de aanbieding. Gietijzeren pannen van het merk Gusta. Is het verstandig om deze de eerste keer al te seasonnen? En op de verpakking staat met water of zeep. Ben meerdere keren hier tegen gekomen dat zeep uit den boze is. Klopt dat? En al gelijk voor de eerste keer? Kan dit nergens terug vinden op de pannen. Alvast bedankt voor de tips.
Bij de AH in de aanbieding. Gietijzeren pannen van het merk Gusta. Is het verstandig om deze de eerste keer al te seasonnen? En op de verpakking staat met water of zeep. Ben meerdere keren hier tegen gekomen dat zeep uit den boze is. Klopt dat? En al gelijk voor de eerste keer? Kan dit nergens terug vinden op de pannen. Alvast bedankt voor de tips.
Nee tot 00:00 bij mijEen late dienst duurt toch maar tot 23.00?
Veel plezier ermee