Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wil ik ook!! :-t
 
Top BBQ en mooie tafel
 
Dat is een h??l primo prima stuk speelgoed, veel plezier ermee!
 
let the build begin.....

heatermeter pcb.jpg


nu de comp. boer lastig gaan vallen..... :D
 
structor zei:
Leuk Camiel, ga je ook op onze forum uitbreiding aansluiten?

graag maar eerst "even" bouwen en aangezien dat overal tussendoor moet en er ook nog wat andere projecten wachten, kan het nog even duren voordat het up and running is.

heb inmiddels al een PI en een deel van de componenten.

Ik houd jullie wel op de hoogte van mijn "build", wil er veel foto's van maken zodat het een soort van fotomanual kan worden.

Daarna heel graag aansluiting op de uitbreiding! mijn softwarezijde is significant minder dan mijn hardware vaardigheden, dus daar kan ik vast nog wel wat goede raad bij gebruiken.



 
20131102_115306_zpsfb6c2b5f.jpg


Stukje van de vingertop afgesneden tijdens het snijden van een stokbrood op het werk.

Nooit laten afleiden dus! Was weer een pijnlijke les!!!
 
Da's geen uitbreiding maar juist het tegenovergestelde Smokey ;)

Gaaf Camiel, ben benieuwd wanneer mijn printje in de bus valt.
 
Niet zo'n mooie aanwinst Smokey89....
 
Camiel zei:
structor zei:
Leuk Camiel, ga je ook op onze forum uitbreiding aansluiten?

graag maar eerst "even" bouwen en aangezien dat overal tussendoor moet en er ook nog wat andere projecten wachten, kan het nog even duren voordat het up and running is.

heb inmiddels al een PI en een deel van de componenten.

Ik houd jullie wel op de hoogte van mijn "build", wil er veel foto's van maken zodat het een soort van fotomanual kan worden.

Daarna heel graag aansluiting op de uitbreiding! mijn softwarezijde is significant minder dan mijn hardware vaardigheden, dus daar kan ik vast nog wel wat goede raad bij gebruiken.
Je build kan gewoon in het heatermeter, wellicht moet ik samen met Ep Woody even het software deel in de controller handleiding opnemen, maken we die voor beide controllers.

Smokey89 beterschap, niet weer doen he ;)
 
Thanks all!

Nou dit hoop ik inderdaad ook niet weer te doen!  Wat een zeurende pijn is dat zeg!
 
Ivo-tje zei:
Een hele dag in het magazijn van Vuur en Rook staan en je dan kunnen beheersen tot deze 3 items:
worst-032.jpg


Best trots op mezelf =))

Je hebt je goed in kunnen houden ja. Ik gisteren bij vuur en rook geweest, kwam alleen met meer thuis (en leukste wordt nog verstuurd), binnenkort foto's.
 
Gefeliciteerd met je aankopen en...ben benieuwd naar de foto's
 
Hier wat kruiden aangeschaft van Jonnie Boer plus een slijper voor mijn messen. Gisteren de messen geslepen en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Er liggen hier ook wat wetstenen maar voor de snelle slijp deze slijper gekocht.





Grt,

Robert
 
Terug
Bovenaan Onderaan