Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooi hoor zo'n nieuwe WGA =P~

camiel zei:
ik heb een bbqaanschafverbod opgelegd gekregen.... dit is inclusief bbqbenodigdheden..... Daarom zojuist maar een BOEK besteld van een zekere  Vernon Winterton :)
Dat is ook de auteur van "101 things to do with a Dutch Oven"  :)

Klopt, was die van vandaag op MP. Omdat m'n vrouwtje gezegd had dat ik beter een nieuwe had kunnen kopen dacht ik, die is van mij. 50 euro misschien niet de topdeal, maar nieuw in doos is mooi meegenomen.

Wat ik met die andere ga doen weet ik nog niet. Voordeel van een WGA erbij is dat ik naast de 57 OTX
Voor het vlees de WGA boor groente en/of vis kan houden. Zelfde starter en wat verdelen en het is een stuk makkelijker Q'en.

Als er 1 weggaat gooi ik hem hier in de marktplaats. Met de houten handvatten ;-)

Een hele dag in het magazijn van Vuur en Rook staan en je dan kunnen beheersen tot deze 3 items:
worst-032.jpg

Best trots op mezelf =))

Goed gedaan Ivo. Leuke aanwinsten en zeer knap dat het daar bij gebleven is ;)

Moet zeggen dat ik elke keer dat ik daar een rondje liep WEER iets nieuws zag staan....

Deze lag vanochtend op mij te wachten, super bedankt Dennis!!!!

e6adu6y3.jpg

Met cool Genootschap varken :) :)

mere7e8y.jpg

hoe komen jullie allemaal aan die veel te gave roosters? ik wil ook :D

Dat rooster, WOW

Super gaaf rooster!
Komt deze van dezelfde RVS meester waar ik mijn roosters van heb of is er nog een andere meester actief? Zie nl. dat het ruitpatroon ietsje anders is dan het rooster wat ik heb waar geen logo in zit.

Je hebt hem verkeerd liggen Frits, ik had de varkentjes schuin tegenover elkaar liggend in gedachte zodat ze aan beide kanten naar voren kijken. We kijken niet terug ;)

Roosters komen gewoon bij Robert vandaan mensen, geen paniek :)

En wat zijn ze zwaar en degelijk zeg!

Buiten het rooster heb ik deze ook nog gekregen. Dat worden mooie tags voor aan de ritsen van de Genootschap tent e.d. :D
Bedankt Robert!!

9yjydany.jpg

Ceriel zei:
Had ik ook maar een laser-snijmachine.... Leuke gadgets!

Kun je vast wel ergens online bestellen....
Al wacht ik nog even op een 3D printer die gietijzer kan printen denk ik.... :P

@ Danny,

Ik heb inderdaad het patroon iets aangepast.

@ Dennis en Frits,

Veel plezier met de roosters en de sleutelhangers, of wat voor bestemming ze ook mogen krijgen.

Grt,

Robert

Terug
Bovenaan Onderaan