Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

hoe komen jullie allemaal aan die veel te gave roosters? ik wil ook :D
 
Dat rooster, WOW
 
Super gaaf rooster!
Komt deze van dezelfde RVS meester waar ik mijn roosters van heb of is er nog een andere meester actief? Zie nl. dat het ruitpatroon ietsje anders is dan het rooster wat ik heb waar geen logo in zit.
 
Je hebt hem verkeerd liggen Frits, ik had de varkentjes schuin tegenover elkaar liggend in gedachte zodat ze aan beide kanten naar voren kijken. We kijken niet terug ;)

Roosters komen gewoon bij Robert vandaan mensen, geen paniek :)

En wat zijn ze zwaar en degelijk zeg!
 
Buiten het rooster heb ik deze ook nog gekregen. Dat worden mooie tags voor aan de ritsen van de Genootschap tent e.d. :D
Bedankt Robert!!

9yjydany.jpg
 
Ceriel zei:
Had ik ook maar een laser-snijmachine.... Leuke gadgets!

Kun je vast wel ergens online bestellen....
Al wacht ik nog even op een 3D printer die gietijzer kan printen denk ik.... :P
 
@ Danny,

Ik heb inderdaad het patroon iets aangepast.

@ Dennis en Frits,

Veel plezier met de roosters en de sleutelhangers, of wat voor bestemming ze ook mogen krijgen.

Grt,

Robert
 
gave spullen hoor
 
Is weer vakwerk Robert! Top!

Nog steeds niet in de gelegenheid geweest de roosters hun eerste run te geven, maar je bent de eerste die het weet als het zover is :)
 
wat kosten deze roostertje robbert? :D
 
Zojuist gebracht  :D

20131027-IMG_1212.jpg


20131027-IMG_1213.jpg


20131027-IMG_1214.jpg


Een Primo Large met op maat gemaakte eikenhouten kast, Deze leenjas, is wat te groot maar ik wacht nog op een passende jas. Maar om de kast te beschermen die nog in de olie moet maar op deze manier opgelost. Ik wil nog een extra plankje in het kastje hebben.
 
fantastische set! ook mooi meubel! orgineel primo?
 
Big-T zei:
fantastische set! ook mooi meubel! orgineel primo?

Nee maatwerk, wel door een van de primo leveranciers laten regelen, meeste tafels zijn 1,50 en ik heb 1,40 ruimte om hem onder het afdak te houden.
High-fast en low-slow moet hier op de vierkante meter, er is veel grond maar het staat onderwater (haventje)
 
Geweldig dat rooster.
Misschien een idee....een sear-stempel in de vorm van het Genootschaps-varken???

En die Primo, daar ga je een heleboel plezier mee beleven!

Een ieder gefeliciteerd met zijn nieuwe aanwinsten!!!
 
Ren?,

Gefeliciteerd met de schitterende combinatie, hier ga je een hoop plezier aan beleven.

Grt,

Robert
 
Veel plezier met je Primo!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan