Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Link is bekend Geert, is de homepage van het project. Maar bedankt!

Ben heel benieuwd, ga dat draadje dan zeker volgen!

noskos zei:
Er kan gebouwd worden :D

yzeje5ur.jpg

gaaf Dennis, die van mij ligt ook nog te wachten tot een geschikt moment.

Heb jij je componenten ook allemaal al? Zo ja waar heb jij jouw display gevonden, ik heb nu een kleiner (65mm) pincompatible en controller compatible alternatief maar vind het een beetje aan de kleine kant. Denk dat ik uiteindelijk voor een 110mm ga.

succes met de bouw!

Is er een complete lijst met onderdelen EN de adressen waar te bestellen???

Rene van de heatermeter is op de link van Geert een complete lijst te vinden. In het diy deel is van mijn controller (degene die op slot staat) ook een lijst van onderdelen met linkjes naar conrad te vinden (niet de goedkoopste leverancier, maar wel in nl)

Verdorie, door al die leuke knutsel projecten begint er bij mij weer een hobby te ontwikkelen......
Ga maar weer eens lezen, lezen en.....lezen :D

ReneR zei:
Is er een complete lijst met onderdelen EN de adressen waar te bestellen???

Ja kan de de mouser lijst gebruiken die hier https://nl.mouser.com/ProjectManager/ProjectDetail.aspx?AccessID=0dba74d92d staat. Ze zitten volhens mij in NL maar als nog redelijk hoge verzendkosten.

Daar naast heb ik wat losse spulletjes bij Conrad besteld en de fan op dx.com.

Nu de Heatermeter "hot" wordt moet ik toch maar een snel mijn beloofde DIY bijdrage eens afschrijven.

Dat zou TOP zijn uipko!!
EN dan misschien linkjes naar de producten/leveranciers erbij als je toch bezig bent, woehahahaha, beter goed gekopieerd als slecht zelf verzonnen he ;)

Zullen we hierover verder gaan in een eigen draadje?

Voor weinig een tweedehandsje!!! :D :D :D :D

DSC03106_zpsc5b9e312.jpg

O, dat is zo'n kippendraaiding! Leuk!

Chef Martin zei:
Dominique zei:
O, dat is zo'n kippendraaiding! Leuk!

Een watte  :-?
Kip op het spit, dan zet je de contraptie op de Q, die gaat draaien door de warmte. Ergo kippendraaiding =))

Thanx Domi!! =D>

Later nog een draadje met de uitkomst!!!!! :D

MarBQ zei:
Thanx Domi!! =D>

Later nog een draadje met de uitkomst!!!!! :D

structor zei:
Bedankt Domi, ik zat vol verwondering te kijken wat voor ding het was....

Heel soms weet ik iets, geen idee waar en hoezo ik hem eerder gezien heb.... Mijn verbazing is dan vaak ook groot, dat het dan op het juiste moment omhoog borrelt, ik koester die momenten =))
Leuk ding!

Vandaag gescoord bij Rook en Vuur.
Man, man, man, wat is het daar toch moeilijk kiezen met zo'n aanbod....
Ook mijn wederhelft keek haar ogen uit

IMG_27971_zps49b76723.jpg

Goeie aankopen Rene!

Rook en Vuur of Vuur en Rook? ;)

Thanks Domi.
En dan te bedenken dat mijn vrouw met deze sauzen aan kwam zetten.... Budweiser en Kentucky, heb ik toch iets goed gedaan ;)
(haar trouwen :D )

Terug
Bovenaan Onderaan