Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

WGA gered uit moeilijke gezinssituatie.

Na het afhandelen van een financi?le transactie van een luttele 25 euro, heb ik de WGA kunnen adopteren en werd mij na een eerste bad duidelijk dat het leven tot nu niet makkelijk voor hem is geweest. Her en der, met name de hoeken moeten het zonder emaille doen en begint zich al wat roest te vormen.

20131108_134133_zps665aa77f.jpg


20131108_134121_zpsb5fbc725.jpg


Ik heb al een draadje gevonden met emaille reparatie vloeistof, daar ga ik het probleem niet volledig mee oplossen maar iig is de roest dan weer weg. Iemand van jullie nog andere poets tips. Ik heb de grootste meuk met ovenreiniger weg kunnen krijgen.
 
Ik maak altijd een papje van Baking Soda, te vinden bij de toko, oranje doos van Arm & Hammer. Daar poest je heel lekker alle zooi er mee af.
 
Kijk daar kunnen we wat mee. Thanks!
 
Voor het geld toch een prima apparaat!
En uit ervaring kan ik zeggen dat die Kingston emaille reparatievloeistof goed werkt.
Ook hier is de deksel van de WGA een keer ongewild op de stenen gevallen en stonden de emaille blaren op de hoeken.
 
Cola. Mijn oldschool WGA had veel last van aangebrande zooi wat er met een goede reiniger niet uit ging. Goede scheut cola erin, even een half uur laten staan en weg was het. Die roestplekjes zou ik niet heel erg vinden, voor 25 euro kun je makkelijk een jaar of 2 verder mocht het heel erg worden
 
Je bent een held! Benader deze Q altijd van de voorkant zodat ie je kan zien, ze zijn vaak erg schrikachtig als ze slecht behandeld zijn
 
Zoals jullie weten heb ik laatst een WGA geadopteerd en gered uit een verwaarloosd gezin. Nu was zijn gebitje niet om over naar huis te schrijven. Vandaag naar de tandarts geweest voor en aanmeten van nieuwe tandjes.

Laat je nieuwe glimlach maar eens zien......

IMG_4204_zps5a9d67d4.jpg





Toe maar laat maar zien......


IMG_4204_zps5a9d67d4.jpg





Niet zo verlegen joh.......doe je mond eens open......!









IMG_4205_zpsd17c2aee.jpg


Goed zo jochie! Met dank aan dentist Ropeti/Robert!  :D
 
Wauw die is opgeknapt!'nn
 
Robert begint in hoog tempo een nieuwe held op het forum te worden en helemaal terecht! :)
 
Zo, die kan wel weer even mee!
 
Ben ook nog op zoek naar zo'n mooi vat!!
 
MarBQ zei:
Ben ook nog op zoek naar zo'n mooi vat!!
Heb deze bij een Opel garage opgehaald, verdwijnen normaal gesproken in de oud ijzerbak...
Is een koelvloeistof vaatje, met minimale blanke coating binnenin
 
Terug
Bovenaan Onderaan