Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gerard777 zei:
Ik sluit me helemaal aan bij je Geert, het is echt een schitterend apparaat!
Gerard, gefeliciteerd met jullie 1e plaats bij de ribs, ook al had je daar de nieuwe injector niet voor nodig  :)

Kijk Rene is ook in Nutcity geweest. Ik heb zelf gisteren de Hill Country en de Memphis Red meegenomen. Ik ben niet helemaal kaport van die hele zoete dingen en ik was aangenaam verrast door wat krachtigere en meer spicy varianten. Het mooie van Stockyard vind ik het niet gebruiken van additieven zoals Ve-tsin, Fructose-Glucose Siroop of andere rommel. Goed advies van Ronald van Best4bbqs overigens.

4ere3uha.jpg

Zelfs met de TV uit is het mooi TV kijken!
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Was een leuke, en vooral, smakelijke middag  =P~

Super gedaan Tom, mooie en terechte aanwinsten.

Super resultaat Tom! En de volgende keer geen gel*l meer dat je brisket en ribs mislukt zijn, want in dat verhaal trap ik niet nog een keer ;)

Van harte Tom!! Super reseltaat!! =D>

DanBras zei:
Super resultaat Tom! En de volgende keer geen gel*l meer dat je brisket en ribs mislukt zijn, want in dat verhaal trap ik niet nog een keer ;)

haha ribs was echt een verrassing, maar daar hebben we ook heul veul tijd in moeten steken om daar nog iets van te maken. Brisket waren we niet in de top 10 dus dat zegt genoeg ;)

Woop woop!

48c29090c0532757cc13a5b549d039c9.jpg

=D> =D> =D> =D> =D>

Big-T zei:
Gefeliciteerd Tom en de rest van het team! super om kennis gemaakt te hebben en te mogen proeven!

Wat een prachtige aanwinsten allemaal. Vooral die van de wedstrijdmensen prachtige resultaten, ik had het graag ook zelf willen jureren. Maar tja andere verplichtingen, namens de Nederlandse economie Geert ook weer bedankt. Mooi ding hoor, daar zou ik het aanrecht nog sneller mee onder kunnen kliederen  :P

Dominique zei:

Hoi Dominique & team, proficiat met de 3e plaats voor de chicken!

Tsja...

Soms kun je iets niet laten staan he.
Naast 10 planken (dank Frits en Leo) en een leen-rooster (dank Leo)

2mmckkh.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan