Ja hoor Ivo, geen probleem.Ivo-tje zei:En kun je werkelijk waar zo lang wachten op al dit moois redfox?
Nog voldoende speeltjes hier om te Q-en tot de tijd dat ik weer mag uitpakken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor Ivo, geen probleem.Ivo-tje zei:En kun je werkelijk waar zo lang wachten op al dit moois redfox?
Opa RedFox wordt door de kinderen/kleinkinderen weer eens goed verwendLeo zei:wouw Geert, dat is een hele mooie set
RedFox zei:Opa RedFox wordt door de kinderen/kleinkinderen weer eens goed verwendLeo zei:wouw Geert, dat is een hele mooie set
Inderdaad, en laat ik dat nou eens helemaal niet vervelend vinden!miesder zei:Doen de kinderen/kleinkinderen dit niet met voorbedachte rade?
El Fumarole zei:H?, die snijplank is ook van de Zweedse vrienden
Een paar weken geleden lagen ze in Amsterdam in de aanbieding voor 8 euro. Voor een snijplank van dat formaat echt een grap....
De mijne is ontworpen op hun site. Eerst nog een stukje aanbouwen, gepland voor het voorjaar.Mr_Nas zei:El Fumarole zei:H?, die snijplank is ook van de Zweedse vrienden
Een paar weken geleden lagen ze in Amsterdam in de aanbieding voor 8 euro. Voor een snijplank van dat formaat echt een grap....
De hele keuken is van de Zweedse vrienden
Ceriel zei:De mijne is ontworpen op hun site. Eerst nog een stukje aanbouwen, gepland voor het voorjaar.Mr_Nas zei:El Fumarole zei:H?, die snijplank is ook van de Zweedse vrienden
De hele keuken is van de Zweedse vrienden
Kom nu toch echt kastruimte tekort
Die knop zat al in mijn hoofd Piet toen ik hem bij Daan (Rokende R?g?hs) zag, hij had het hem juist een uurtje daarvoor gekocht.Nosmo zei:Hadden ze op die stand ook een "koop nu" knop waar je op kon drukken dan?
Maar erg mooi speelgoed weer Geert, wat heeft dit mogen kosten, als ik vragen mag?
(Als ik eerlijk ben had ik er zelf waarschijnlijk ook niet voorbij kunnen lopen zonder er eentje mee te nemen. :blush: )