Nou gisteren vroeg in de ochtend mijn Pro-Q exel 20 mogen ontvangen.
Mega doos,met een goed verpakte smoker.
Vandaag even in elkaar gezet. Zijn een paar dingetjes die me opvielen.
Het enigste wat je moet doen is de pootjes op het onderste deel monteren. Je krijgt keurig een zakje met ringetjes boutjes en moertjes.Alleen is het boutje uitgevoerd met een kruiskop. Kan,maar bij de onderste is het erg lastig aangezien die in het pootje zit,en je er niet fatsoenlijk een kruiskop schroevendraaier op krijgt. Ik heb ze dan ook meteen vervangen door rvs zeskant boutjes.
De passing van de delen is over het algemeen goed. Maar aangezien je aan een bepaalde stand gebonden bent door de snelsluiters en deurtjes moest ik toch hier en daar een ring wat "bijbuigen". Ze waren niet allemaal even rond.
Ook een van die snelsluiters bouwde geen spanning op en trok dus niet de bovenliggende ring aan. Ook een klein beetje pielen met een tang en en buigen van het haakje is dit opgelost.
Het handvat van de deksel is een beetje treurig van plastic en niet super degelijk. Gaan we ook wat aan doen. Meest "schokkende" vind ik dat deze handgreep niet precies in het midden zit... Dat laten we natuurlijk zo,maar je verwacht niet dat het zo is.
Voor de rest lijkt de kwaliteit prima in orde. Stevig,zwaar,en ruimte zat om je vlees klaar te maken..