Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DanBras zei:Mijn nieuwe aanwinsten!
Nog niet eerder zulke mooie roosters gezien en ik ben er heel erg blij mee. Bedankt Robert en ik zal er goed voor zorgen
Ja....je ziet het goed....3 roosters. Ik heb twee WGA's en nu een excuus voor een derde
ReneR zei:Zo, eindelijk iets minder "zelf" snijden
Chef Martin zei:Ik heb de KM280 met een glazen blender! Gebruik m veel. Ideale machine met verschillende soorten messen. Ook geschikt als blender, vruchtenpers of om deeg te draaien.
Ik vermoed dat dit dezelfde is als de afbeelding van Rene!. Het ziet er in ieder geval wel zo uit.
Rutger, kom een keer langs hier.Rocker zei:Mooie aanwinst, Rene! Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Kenwood keukenmachine, ben nog bezig met mijn vrouw overtuigen (ze begint de voordelen al wel te zien, alleen de ruimte op het aanrecht vindt ze dan weer minder..).
Een dedicated porkert zal vast wel beter zijn, maar aan de andere kant is het wel handig als je maar af en toe een worstje maakt misschien?
noskos zei:Ik spaar nog even door voor een Bear Teddy Mixer, zwaarder dan de Kenwood en de Kitchen-Aid, kan beter brooddeeg aan