Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martijn zei:Misschien moet ik ook een doosje halen. Heb alleen een kleine vriezer Ik ga denk ik wel de volgende keer het anders aan pakken. Dan leg ik hem of ze (misschien wel meer dan 1) er 's avonds om 22:00 op en ga ik lekker slapen. Dan na 4 uurtjes even checken en dan weer 4 uurtjes slapen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat op een keteltje, maar heb het idee dat als de schuiven goed staan de temperatuurwisselingen niet snel gevaarlijk groot zijn. Ergste wat er kan gebeuren is dat de boel uit gaat, maar dat lijkt me sterk. Lijkt me wel een leuk expiriment in elk geval.
Nosmo zei:Martijn zei:Misschien moet ik ook een doosje halen. Heb alleen een kleine vriezer Ik ga denk ik wel de volgende keer het anders aan pakken. Dan leg ik hem of ze (misschien wel meer dan 1) er 's avonds om 22:00 op en ga ik lekker slapen. Dan na 4 uurtjes even checken en dan weer 4 uurtjes slapen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat op een keteltje, maar heb het idee dat als de schuiven goed staan de temperatuurwisselingen niet snel gevaarlijk groot zijn. Ergste wat er kan gebeuren is dat de boel uit gaat, maar dat lijkt me sterk. Lijkt me wel een leuk expiriment in elk geval.
Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat is me zeer goed bevallen. Een draadloze thermometer is dan trouwens wel handig, hoef je je bed niet eens uit om de temp te controleren.
Blacklegend zei:Ik leg met lange sessies altijd 2 bakstenen naast de kolen, zo heb ik een warmtebuffer.
Scheelt aardig voor het schommelen van de temperatuur.