BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste PP sessie!

Nosmo zei:
@ RoBBQ :Ja Brazilië is wel afzien natuurlijk, gelukkig mogen wij waarschijnlijk samen naar Duitsland volgende maand. BBQ's maar meenemen?

klinkt beter dan het is, is gewoon winter hier (zit in het zuiden van brazilie, vorige maand dat ik hier was zelf moeten krabben (0 graden)
Is nu erg wisseld tussen de 10 en 20 graden en van bewolkt, sort buien tot mooi weer.. dus net of ik thuis ben.

Is de planning weer veranderd dan, dacht dat jij naar rusland moest die tijd. Maar is misschien wel een idee om dan de BBQ mee te nemen.

Maar PP heb ik hier nog niet kunnen vinden, maar mag voor de rest niet klagen over de hoeveel vlees hier, en de kwaliteit ervan.

Ik heb nu op 2 manieren PP gemaakt, 1 keer s'avonds om 21 uur beginnen, en 1 keer om 5 uur smorgens...
maar moet zeggen dat 5 uur smorgens me toch beter bevallen is.
Wat wel een groot verschil was voor de 2de keer, was dat ik me BBQ beter "kon" dus de temperature beter onder controle, dus ik kon de eerste 4 uur gewoon niks doen, behalve op me draadloze temp meter kijken. en dat was de eerste keer echt geen spraken van.

 
vanavond ook maar aan het bellen gegaan en een makro pas geregeld, ga de procureurs dinsdag halen, ben ik weer een stapje dichterbij, jullie zitten mij gewoon gek te maken haha
 
Gefeliciteerd Martijn! Mooi resultaat! Ik hoop dat je er van genoten hebt ;)
 
Thor zei:
Gefeliciteerd Martijn! Mooi resultaat! Ik hoop dat je er van genoten hebt ;)

Dank je, en zeker weten dat ik er van genoten heb. Ideaal ook dat je het kunt invriezen :D :D :D
 
Mooi om dit te lezen!
Heb je nou maar 1x bijgevuld qua kolen/briketten?
En je startte met 1 volle onaangestoken starter in de BBQ en daaroverheen een volle aangestoken?


 
Zaagmans zei:
Mooi om dit te lezen!
Heb je nou maar 1x bijgevuld qua kolen/briketten?
En je startte met 1 volle onaangestoken starter in de BBQ en daaroverheen een volle aangestoken?

Klopt inderdaad, ik ben gestart met iets minder dan een volle starter koude kooltjes en daar overheen een bodempje hete, in totaal alles bij elkaar een volle starter zeg maar. Ik heb na 16 uur bijgevuld met wat koude maar betwijfel of het nodig was geweest. Zo'n OTG 57 houd de warmte erg goed vast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan