Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Succes man! Je hebt als het goed is lekker weer dus dat scheelt alvast weer! en wat Frits zegt, even tikken, tegen de poten of het handvat om de as los te maken.
Altijd spannend de eerste PP, maar het ziet er in ieder geval al super uit.
Ben benieuwt hoe het eind resultaat word. Maar dat zie ik wel als ik vanavond terug ben uit me werk (over 12 a 13 uur)
En dan zal hij wel klaar zijn
even een piek in de temperatuur gehad, schuifjes wat verder open omdat ie onder de 100 kwam, toen eventjes niet opletten en boem! 180 graden, iets teveel voor low&slow. Maar weer eventjes knijpen dus...
Houd vol! Je eerste keer is altijd bijzonder. Daarna doe je het ook makkelijker en is de stap kleiner. Ik ben vannacht om 00.30 begonnen en zit nu op 74 en 75 graden kern.
Ideaal, scheelt een hoop, dat maakt de drempel ook wel lager denk ik. Ik moet er eigenlijk minstens 1x per half uur heen lopen om de temp te checken. Misschien wordt het tijd voor een luxe thermometer
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.