BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Heeft iemand al problemen gehad met een van de wielen? Bij mij is sinds zaterdag opeens een van de wielen met rem kapot. Of tenminste: dat rvs plaatje waar je op drukt om de rem er op te zetten bungelt los aan het wiel. Lijkt alsof ie niet meer wilt klemmen :(

Geen groot probleem maar vind het wel zonde
 
Nee geen problemen mee. En dan rol ik hem toch zeer geregeld van de ene naar de andere plek in de tuin (iets in het kader van dat mijn vriendin het idee heeft dat anders de buren overlast hebben van de rook)
 
Ik heb een mailtje gestuurd naar Fonq en heb nog 70 euro terug gekregen.
Dat heb je snel verdiend. Kun je mooi weer in accessoires steken.
 
Hey all,

ik vergat mijne ook te registreren, nu vond ik hier de link en dat de code in het boekje staat, maar dat boekje...🤔

is die code ook op de MB te vinden?
 
Hey all,

ik vergat mijne ook te registreren, nu vond ik hier de link en dat de code in het boekje staat, maar dat boekje...🤔

is die code ook op de MB te vinden?
Ik heb me rot gezocht op de MB zelf (aangezien in het manual stond dat het onder de deksel bij het scharnier te vinden was) maar het helaas nooit gevonden. Toen las ik hier op het forum dat het achterin het boekje stond. Dus op mijn MB is het niet te vinden en ik ben bang dat dat niet alleen voor die van mij geldt. Misschien dat de verkoper nog op basis van de bon kan achterhalen welk registratienummer bij jouw MB hoort?
 
Wat Rescher zegt is een optie. Anders mail sturen naar MB inclusief foto van de kamado, bon naw gegevens. Ze kunnen je vast helpen. Uiteraard in het Engels :p

Edit: bij mij was er ook niks te vinden op de kamado. Maar de dome was helemaal zwart van binnen dus dacht dat het daaraan zou liggen
 
Staat het niet onder de magrietschijf, op het keramiek? Ik meen dat daar iets stond maar is nu nog te heet om ff te kijken voor je..

Edit: Net toch ff gekeken en daar staat inderdaad een nummer waarmee ik hem geregistreerd heb als serienummer. Als je de topvent eraf pakt staat er op het schoorsteentje een nummer
 
Laatst bewerkt:
Heb overigens net mijn Masterbuilt nog geregistreerd online, even via de desktop gedaan en dit ging in 1x zonder problemen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Verdomd, ik was dit compleet vergeten te doen. Bedankt voor de comments want dat achterin het boekje had ik anders nooit zelf gevonden!
 
Hallo allemaal! Ik ben zelf ook geïnteresseerd in een Masterbuilt. Op dit moment lijkt de beste deal bij Fonq te zijn. Ik zie dat al wat mensen hier hem daar hebben besteld, klopt het dat er geen plate setter bij zit? Deze staat er niet bij op de website.
 
Hallo allemaal! Ik ben zelf ook geïnteresseerd in een Masterbuilt. Op dit moment lijkt de beste deal bij Fonq te zijn. Ik zie dat al wat mensen hier hem daar hebben besteld, klopt het dat er geen plate setter bij zit? Deze staat er niet bij op de website.
Zit er gewoon bij 😃
 
Lijkt me sterk dat die er niet bij zit. Voor zover ik weet is er maar 1 versie van de masterbuilt. Je kunt hem bv ook niet zonder onderstel of zij tafels kopen als je dat zou willen. Tenminste, die heb ik nog nergens gezien
 
Moet er idd gewoon bijzitten. Anders zouden ze deze zelf uit de MB/KJ doos moeten hebben gehaald :p Tevens staat er op de website van Fonq "Met keramische hitteschilden". De beste dame/heer van Fonq heeft geen idee waar je het over hebt in de mail haha. begrijpelijk. Check wel ff of ze een officiele dealer zijn. Neem aan van wel hoor.
 
Het zou er inderdaad gewoon bij moeten zitten. Ik heb hem niet bij Fonq gekocht, maar het zit gewoon bij de standaard uitrusting. Helaas was die van mij na de eerste run al gebroken, ik haalde het aluminiumfolie eraf en tot mijn verbazing had ik 2 soort van half moon deflectors. Misschien dat ik Masterbuilt daar toch nog eens een berichtje over moet sturen.
 
Het zou er inderdaad gewoon bij moeten zitten. Ik heb hem niet bij Fonq gekocht, maar het zit gewoon bij de standaard uitrusting. Helaas was die van mij na de eerste run al gebroken, ik haalde het aluminiumfolie eraf en tot mijn verbazing had ik 2 soort van half moon deflectors. Misschien dat ik Masterbuilt daar toch nog eens een berichtje over moet sturen.
Dat is wel heel vervelend, zo snel al. Je hebt volgens mij 3? jaar garantie op de keramische onderdelen zoals firebox en platesetter dus ik zou ze zeker mailen. Heb je nu gewoon een nieuwe gekocht?

wat me trouwens ook op is gevallen: Had laatst een large pizzasteen van The Bastard gekocht en die is exact even groot als mijn platesetter maar wel aanzienlijk dikker. Weet niet of het materiaal even hoogwaardig is maar het verbaasde me wel. Overigens nog geen problemen gehad met een van beide, ook niet bij 450 graden (niet opgelet bij voorbereiding pizza run.. :p)
 
Moet er idd gewoon bijzitten. Anders zouden ze deze zelf uit de MB/KJ doos moeten hebben gehaald :p Tevens staat er op de website van Fonq "Met keramische hitteschilden". De beste dame/heer van Fonq heeft geen idee waar je het over hebt in de mail haha. begrijpelijk. Check wel ff of ze een officiele dealer zijn. Neem aan van wel hoor.
Bedankt voor de reacties, toch goed om het zeker te weten. Had al zo’n vermoeden dat ze bij Fonq er weinig verstand van hadden;-) Nog even mijn wederhelft overtuigen en dan bestellen!
 
Dat is wel heel vervelend, zo snel al. Je hebt volgens mij 3? jaar garantie op de keramische onderdelen zoals firebox en platesetter dus ik zou ze zeker mailen. Heb je nu gewoon een nieuwe gekocht?

wat me trouwens ook op is gevallen: Had laatst een large pizzasteen van The Bastard gekocht en die is exact even groot als mijn platesetter maar wel aanzienlijk dikker. Weet niet of het materiaal even hoogwaardig is maar het verbaasde me wel. Overigens nog geen problemen gehad met een van beide, ook niet bij 450 graden (niet opgelet bij voorbereiding pizza run.. :p)
Nee heb nog geen nieuwe gekocht maar werk met de 2 half moon deflectors die bij mijn D&C set zitten als ik indirect grill. Maar ik ga toch maar eens Masterbuilt benaderen. Toch erg zonde om een nieuwe te kopen als het onder de garantie valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan