Heb je misschien een linkje?
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Ik heb deze besteld:https://www.bol.com/nl/p/ash-basket...Tcli_order_confirmation2008093611&language=nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je misschien een linkje?
Thanks, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik ben ook nog op zoek naar een mandje namelijk
Ik ben ook benieuwd naar de dikte van de spijlenWas puur toevallig omdat ik iets zocht om geen verzendkosten te betalen. En zag dat deze de kromming had en dus de firebox volgt. Originele van KJ doet dat ook en de anderen niet. Wss maakt dat niet veel uit behalve dat er wa meer houtskool in kan. En de anderen kosten meestal 3 tientjes meer.
Enige bezorgdheid is of hij 100% gaat passen omdat ik nergens kan vinden dat hij ook voor KJ past.
Ik ben ook benieuwd naar de dikte van de spijlen
Vandaag nog iets ontvangen?
Ziet er leuk uit maar ik vraag me af of dit gaat passen. En natuurlijk hoe groot de deflector is.
Vandaag nog iets ontvangen?
Jammer dit! Ik heb al een nieuwe ontvangen. Kreeg mijn t&t code nadat het pakketje er was. Zo snel waren ze haha.
Deze is van bol.com toch? Ik wacht met spanning of het goed past. Deze gaat dan hoog op de verlanglijst.
Yesss eindelijk, kreeg net bericht dat mijn Heat deflector plate is opgestuurd!Aha, bij jou is het zeker 1 ronde steen IPV twee halve? Misschien dat die eerder weer op voorraad waren dan de halve.
Ik heb ondertussen deze van kamadobbq![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Wat ik doe met mijn kolenmand (Bastard fabrikaat) is dat ik een perfect formaat emmer heb, van zink. Daar gooi ik altijd mijn oude as in.
Ik kan het kolenmandje erop zetten, en dan gooi ik de zak houtskool erin. Al het kleine grut (wat je toch niet wil) valt gelijk de emmer in. En je ondergrond blijft schoon. En je hoeft niet handmatig alle stukken eruit te halen, wat weer zwarte armen oplevert.
Je kan ook (afhankelijk van je platesetter) de houtskool wat hoger krijgen door er meer een bult op te zetten qua hoeveelheid houtskool. Dat is wat ik tenminste doe.
Wat die temperaturen betreft, gewoon de instructies van masterbuilt volgen, gaat het dan mis dan krijg je gewoon een nieuwe. Maar ik ken geen verhalen van mensen waar het keramiek scheurde als ze de Kamado de eerste keer heet stokenHi allen, ik heb mijn masterbuilt gisteren in elkaar gezet. Wat een mooi ding zeg! Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Ik heb nog geen kamado ervaring, dus vandaar even een paar vragen.
- moet ik de masterbuilt eerst een paar keer op maximaal 200 graden in laten werken en dan pas koken? Of is dit niet nodig en kan ik gelijk gaan koken?
- ik las een opmerking over het barstende keramiek. Daar maak ik me zorgen over. Hij staat nu in de tuin met een hoes, als ik hem de eerste 2 keer op 150 - 200 graden laat draaien voor 2 uur, is er dan kans op barsten of scheuren? Het is buiten nu vrij koud?
- het is mij nu even niet duidelijk of er een goed d&c systeem is. Kan iemand de link delen? Heb geen link hier gevonden. Bestaat dit systeem ook met een gietijzeren rooster (maanvorm) of moet je die los kopen?