BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Deze week ook de MB mogen ontvangen, veel groter dan verwacht, ik had altijd rekening gehouden met de rooster diameter van 46cm dus vond dat meevallen tov mijn Weber. Al eens een 2tal uur op 150gr laten draaien en vanavond voor het eerst een simpele run met een vlinderkipje. Om deze winter droog te staan had ik reeds een simpel afdakje gemaakt.
992f823ed01305b0b05bedd6aad44d77.jpg
6c40e509aa0272219b148f9c1f0e42df.jpg
e80f99df7d193365f8f5f36c0ed6c627.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Wanneer is die van jullie gebarsten? Gewoon tijdens een L&S sessie of op hoge temp?
Met het langzaam opwarmen voor een L&S sessie.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Deze week ook de MB mogen ontvangen, veel groter dan verwacht, ik had altijd rekening gehouden met de rooster diameter van 46cm dus vond dat meevallen tov mijn Weber. Al eens een 2tal uur op 150gr laten draaien en vanavond voor het eerst een simpele run met een vlinderkipje. Om deze winter droog te staan had ik reeds een simpel afdakje gemaakt.
992f823ed01305b0b05bedd6aad44d77.jpg
6c40e509aa0272219b148f9c1f0e42df.jpg
e80f99df7d193365f8f5f36c0ed6c627.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk

Blijft mooi zo'n maagdelijk witte kamado :)
 
Snap niet wat problemen ze hebben bij KJ. Ook die kolenmandjes uitverkocht en zo met veel dingen. Meeste wordt in china gemaakt en dat gaat daar aan de lopende band.
 
Snap niet wat problemen ze hebben bij KJ. Ook die kolenmandjes uitverkocht en zo met veel dingen. Meeste wordt in china gemaakt en dat gaat daar aan de lopende band.

Je zou verwachten dat het momenteel weer draait. Helaas is het tegendeel waar...
 
Het is niet alleen KJ helaas, mijn ouders hebben zo'n skottelbraai ding gekocht afgelopen zomer en de pizzasteen is na drie maanden ook nog steeds niet binnen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Zojuist een bericht ontvangen dat mijn deflector onderweg is.
Goed om te horen, sinds wanneer wacht jij er al op?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Begin oktober bij MB aangemeld.
Ben benieuwd of ik binnenkort ook iets ga horen dan, ik heb het eind juni aangemeld.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ben benieuwd of ik binnenkort ook iets ga horen dan, ik heb het eind juni aangemeld.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk

Hij is net binnengekomen :oops: Wel grappig op de verpakking staat KJ pizza stone. Straks even kijken of de afmeting hetzelfde is.
 
Op de eerste fireboxen stond ook KJ op die van mij niet meer, ik denk dat alles garantie gerelateerd uit de KJ stal zal komen

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Hij is net binnengekomen :oops: Wel grappig op de verpakking staat KJ pizza stone. Straks even kijken of de afmeting hetzelfde is.
Aha, bij jou is het zeker 1 ronde steen IPV twee halve? Misschien dat die eerder weer op voorraad waren dan de halve.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Aha, bij jou is het zeker 1 ronde steen IPV twee halve? Misschien dat die eerder weer op voorraad waren dan de halve.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk

Klopt, ik heb (nu weer :p ) een hele steen. Deze is wel 2 mm dikker dan de steen die ik had. Stiekem hoopte ik dat ik de twee halve kreeg haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan