Met het langzaam opwarmen voor een L&S sessie.Wanneer is die van jullie gebarsten? Gewoon tijdens een L&S sessie of op hoge temp?
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met het langzaam opwarmen voor een L&S sessie.Wanneer is die van jullie gebarsten? Gewoon tijdens een L&S sessie of op hoge temp?
Deze week ook de MB mogen ontvangen, veel groter dan verwacht, ik had altijd rekening gehouden met de rooster diameter van 46cm dus vond dat meevallen tov mijn Weber. Al eens een 2tal uur op 150gr laten draaien en vanavond voor het eerst een simpele run met een vlinderkipje. Om deze winter droog te staan had ik reeds een simpel afdakje gemaakt.
Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Snap niet wat problemen ze hebben bij KJ. Ook die kolenmandjes uitverkocht en zo met veel dingen. Meeste wordt in china gemaakt en dat gaat daar aan de lopende band.
En weten we dit al?Heeft iemand wellicht deze https://www.probbqshop.nl/smart-rooster-systeem.html als cooking-system voor de masterbuilt?
Met oa de lekbakken en het tilsysteem lijkt mij dit wel een handige, maar past hij in de built en zijn er ervaringen mee?
Goed om te horen, sinds wanneer wacht jij er al op?Zojuist een bericht ontvangen dat mijn deflector onderweg is.
Goed om te horen, sinds wanneer wacht jij er al op?
Ben benieuwd of ik binnenkort ook iets ga horen dan, ik heb het eind juni aangemeld.Begin oktober bij MB aangemeld.
Ben benieuwd of ik binnenkort ook iets ga horen dan, ik heb het eind juni aangemeld.
Aha, bij jou is het zeker 1 ronde steen IPV twee halve? Misschien dat die eerder weer op voorraad waren dan de halve.Hij is net binnengekomen Wel grappig op de verpakking staat KJ pizza stone. Straks even kijken of de afmeting hetzelfde is.
Aha, bij jou is het zeker 1 ronde steen IPV twee halve? Misschien dat die eerder weer op voorraad waren dan de halve.
Klopt, ik heb (nu weer ) een hele steen. Deze is wel 2 mm dikker dan de steen die ik had. Stiekem hoopte ik dat ik de twee halve kreeg haha.
Een slijpschijf verricht wonderen
Helaas niemand in de buurt met een slijpschijf
Dan is het moeilijk. Anders in de toekomst een halfje erbij kopen