BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Past dit ook is 54 cm

IMG_20210323_161047.jpg
 
Jammer dat ik geen Makro pas heb, anders had ik deze ook gehaald.

Ben alleen benieuwd of deze wel goed past op de Kamado Joe Kick Ash Basket?
 
Die is normaal toch simpel aan te vragen?
Hier in NL alleen als je ingeschreven staat bij de KvK (Kamer van Koophandel) of een pas van je werkgever mag lenen.... zal bij jullie ook zoiets zijn denk ik.
 
Jammer dat ik geen Makro pas heb, anders had ik deze ook gehaald.

Ben alleen benieuwd of deze wel goed past op de Kamado Joe Kick Ash Basket?
Waar kom je vandaan, mocht in de buurt zijn van Utrecht tot Eindhoven wil ik best een keer samen gaan.
 
Hier in NL alleen als je ingeschreven staat bij de KvK (Kamer van Koophandel) of een pas van je werkgever mag lenen.... zal bij jullie ook zoiets zijn denk ik.
Je hoeft die nummer niet zelf te hebben. Iemand met een vzw lf je eigen werkgever kan een kaart voor je aanvragen.
Zelf heb ik er al 30 jaar eentje die mijn vader toen gefixt heeft. Maar wij kunnen dat gewoon vragen aan onze baas op het werk en dan regelen ze dat.

mss eens aan je baas vragen.

Net even gekeken en in België kan je idd als privé klant eentje aanvragen en in NL niet.
 
Jammer dat ik geen Makro pas heb, anders had ik deze ook gehaald.

Ben alleen benieuwd of deze wel goed past op de Kamado Joe Kick Ash Basket?

Ik heb ook geen eigen bedrijf oid maar als je de app “stocard” download kan je een virtuele pas in opslaan. Dan moet je van iemand het betsaande makro pasnummer krijgen. Die kan je dan opslaan en gewoon gebruiken alsof het een echte pas is.

Ik heb er een van de broer van een vriend van mij. Bij de sligro werkt dat niet. Die willen een echte ps zien. Hanos weet ik niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooie samenvatting van Josser in post 398 over het divide and conquer systeem en de kolenmand maar ik vroeg me af. Is de originele van Kamado Joe zelf nergens te koop dan?

Waar ik zelf bij uitkom is de KJ-FCR en KJ-MCC23.
Welke half ronde roosters zouden jullie daarbij aanschaffen?

Niemand die me hier antwoorden op kan geven?

Tevens, als ik 2 halve maan heat deflectors heb kan ik de de originele heat deflector dan gebruiken als pizzasteen?
 
Niemand die me hier antwoorden op kan geven?

Tevens, als ik 2 halve maan heat deflectors heb kan ik de de originele heat deflector dan gebruiken als pizzasteen?

Zelf heb ik buiten het originele rooster nog een gietijzeren grill/plancha plaat en een gietijzeren rooster.
 
@Wcborstel een pas kunnen regelen via een vriend, barcode was genoeg.

Helaas was de d&c ring te kleine aan de onderkant dus niet gekocht, dit i.v.m. kolenmand.

Ik zag dat je ook aanmaak wokkels had gekocht, deze heb ik ook meegenomen alleen heb je er al geroken want lijkt wel een chemische laag op te zitten. Is dat bij jouw ook?

Mijn huidige wokkels ruiken niet zo sterk als deze...
 
Terug
Bovenaan Onderaan