Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De makro ik zou vanavond even foto's posten hoe het pastWelke winkel is dat?
Die is normaal toch simpel aan te vragen?Jammer dat ik geen Makro pas heb, anders had ik deze ook gehaald.
Ben alleen benieuwd of deze wel goed past op de Kamado Joe Kick Ash Basket?
Hier in NL alleen als je ingeschreven staat bij de KvK (Kamer van Koophandel) of een pas van je werkgever mag lenen.... zal bij jullie ook zoiets zijn denk ik.Die is normaal toch simpel aan te vragen?
Waar kom je vandaan, mocht in de buurt zijn van Utrecht tot Eindhoven wil ik best een keer samen gaan.Jammer dat ik geen Makro pas heb, anders had ik deze ook gehaald.
Je hoeft die nummer niet zelf te hebben. Iemand met een vzw lf je eigen werkgever kan een kaart voor je aanvragen.Hier in NL alleen als je ingeschreven staat bij de KvK (Kamer van Koophandel) of een pas van je werkgever mag lenen.... zal bij jullie ook zoiets zijn denk ik.
Jammer dat ik geen Makro pas heb, anders had ik deze ook gehaald.
Mooie samenvatting van Josser in post 398 over het divide and conquer systeem en de kolenmand maar ik vroeg me af. Is de originele van Kamado Joe zelf nergens te koop dan?
Waar ik zelf bij uitkom is de KJ-FCR en KJ-MCC23.
Welke half ronde roosters zouden jullie daarbij aanschaffen?
Ja je kan de deflector gebruiken als pizzasteen.Niemand die me hier antwoorden op kan geven?
Tevens, als ik 2 halve maan heat deflectors heb kan ik de de originele heat deflector dan gebruiken als pizzasteen?
Niemand die me hier antwoorden op kan geven?
Tevens, als ik 2 halve maan heat deflectors heb kan ik de de originele heat deflector dan gebruiken als pizzasteen?