Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Vilt is best eenvoudig te vervangen. Ik heb zo een paar rollen op Ali besteld voor een paar euro.

Ik herken het probleem van de rooster. Het divide en conquer systeem lost dat (en nog andere) problemen op. Absolute aanrader.
Ik ga inderdaad ook voor het div & conq systeem. Zit zelf te twijfelen of ik met ali vilt ga vervangen of overga naar glasvezel. Hoe bevalt het vilt van Ali?

Ik ga inderdaad ook voor het div & conq systeem. Zit zelf te twijfelen of ik met ali vilt ga vervangen of overga naar glasvezel. Hoe bevalt het vilt van Ali?
Van alles opgezocht op ali, maar vilt was niet in me opgekomen. En ook ik twijfel over vilt of fiberglass gasket. Vilt heeft er nu 10, 11 maanden opgezeten en is echt aan vervanging toe

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Die dingen voor kamado’s zijn niet de moeite
qua prijs bij ali heb ik al willen merken.

Die dingen voor kamado’s zijn niet de moeite
qua prijs bij ali heb ik al willen merken.
Oke, ik heb zelf nog een klein stukje liggen van Ali. Heb het gebruikt om mijn KJ top vent wat strakker aan te laten sluiten, dat werkt prima.

Ik zag deze.... scheelt helft met hier. Heb hem zelf niet dus weet niet of het wat is

1/Pcs Wire Mesh Gasket Kit High Temp Fiberglass Gasket Replacement BBQ Smoker Gasket Self Stick Fiberglass 150 in Long smoker
https://a.aliexpress.com/_mOIPwQl

Die van Ali is wel 150 inch voor zover ik kan zien. Das meer dan 2x zo lang dan die andere

Die van Ali is wel 150 inch voor zover ik kan zien. Das meer dan 2x zo lang dan die andere
Klopt, ware het niet dat die andere 2 stuks bevat(onderste koepel, bovenste koepel). Zit je weer op dezelfde lengte 😉

“ 2 stukken zelfklevend glasvezel afdichtingsband voor deksel en dome.

Lengte per stuk: 172 cm”

Klopt, ware het niet dat die andere 2 stuks bevat(onderste koepel, bovenste koepel). Zit je weer op dezelfde lengte 😉

“ 2 stukken zelfklevend glasvezel afdichtingsband voor deksel en dome.

Lengte per stuk: 172 cm”
Haha ik was nog niet helemaal wakker deze zondagmorgen😅

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een divide & Conquer systeem voor mijn Masterbuilt kamado. Het lijkt er alleen op dat ze overal uitverkocht zijn. Heeft iemand wellicht nog ideeen waar ik deze kan verkrijgen?

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een divide & Conquer systeem voor mijn Masterbuilt kamado. Het lijkt er alleen op dat ze overal uitverkocht zijn. Heeft iemand wellicht nog ideeen waar ik deze kan verkrijgen?

Kijk eens bij de makro. Geloof dat het daar €88 kost incl BTW.

Hallo allemaal!

Makro heeft ze nog

Doet zijn werk even goed als elk ander merk. Het is dan ook "maar" vilt

Ik zag op de website staan dat ze nog aanwezig zijn bij de Makro in Amsterdam. Ik heb alleen helaas geen makropas dus dan moet ik daar eerst aan zien te komen

Dank voor de tip!
Als je in de buurt van Eindhoven woont wil ik je wel helpen hoor

Ik ken wellicht iemand die een pas heeft maar mocht ik er met hem niet uitkomen trek ik even aan de bel!

Oei, dat is wel een stukje rijden voor mij. Ik kom zelf uit Noord-Holland. In ieder geval dank voor je hulp :)
Als je slim bent download je de app "stocard". Daar kan je de Makro kaart in kopiëren. Dan heb je de kaart op je telefoon staan. Zo heb ik de kaart ook. De makro accepteert dat wel. Sligro niet

Terug
Bovenaan Onderaan