De luchtinlaat bedoel je ?Zijn er meer mensen waar de kitrand bij de bottomvent los begint te zitten?
Tot heden nog niet gelukkig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De luchtinlaat bedoel je ?Zijn er meer mensen waar de kitrand bij de bottomvent los begint te zitten?
Ja inderdaad, ik zal zo eens een foto maken. Het is misschien minuscuul maar ik erger me er wel aan haha.De luchtinlaat bedoel je ?
Tot heden nog niet gelukkig
Goede vraag, wellicht dat een eigenaar van een KJ of BGE dit kan beantwoorden. Ik vrees alleen dat die dit topic niet zo snel lezen.Snap eigenlijk niet waarom ze daar niet en soort vilten pakking voor gemaakt hebben. Weet iemand hoe andere merken dit opgelost hebben?
Mijn BGE heeft ook een kitrand. Ook niet fraai.Snap eigenlijk niet waarom ze daar niet en soort vilten pakking voor gemaakt hebben. Weet iemand hoe andere merken dit opgelost hebben?
Bedankt! Hopelijk doet MB/KJ iets met mijn klacht.Mijn BGE heeft ook een kitrand. Ook niet fraai.
Bedankt voor de foto. Er lijkt bij die van mij dus echt iets mis te zijn. De MB heb ik één keer maximaal 300 graden laten worden. Dit was voor het schoonstoken. Hij heeft toen hooguit een kwartier op die temperatuur gedraaid.Hier nog een Masterbuilt @Beun
Als ik ze vergelijk, lijkt deze er in een keer netjes op gezet, op die van jo lijkt ie er in twee keer opgezet. Of hij is te warm geworden, maar dat lijkt met hittebestendige kit toch onmogelijk.
Bekijk bijlage 19106
Ben benieuwd hoe ze dat doen, komt er iemand langs?@ allen,
Ik had een ticket voor MB aangemaakt. Vandaag krijg ik het mooie bericht dat ze mijn onderkant gaan vervangen!
Ik denk dat ze een nieuwe onderkant opsturen (ben ivm het gewicht wel benieuwd hoe ze dat gaan doen). Vervolgens mag ik zelf de handen uit de mouwen steken. Mijn vermoeden is dat het niet heel moeilijk om de ring over te zetten.Ben benieuwd hoe ze dat doen, komt er iemand langs?
Als ik dit zo zie is dit geen hittebestendige kit. De echte Hittebestendige kit word hard als cement en kan wel tot 1250 graden hebben.Hier nog een Masterbuilt @Beun
Als ik ze vergelijk, lijkt deze er in een keer netjes op gezet, op die van jo lijkt ie er in twee keer opgezet. Of hij is te warm geworden, maar dat lijkt met hittebestendige kit toch onmogelijk.
Bekijk bijlage 19106
Ik denk dat ze een nieuwe onderkant opsturen (ben ivm het gewicht wel benieuwd hoe ze dat gaan doen). Vervolgens mag ik zelf de handen uit de mouwen steken. Mijn vermoeden is dat het niet heel moeilijk om de ring over te zetten.