Bekijk Divide and Conquer Large - 21 inch - 48cm - Kamado Accessoires op: https://www.bol.com/nl/p/divide-and...0091202444?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle voorraad opgekochtNa mijn bestelling is die gemarkeerd als “niet meer leverbaar” ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!
Top vent bij mijn materbuilt is niet goed, als ik de deksel open dan verschuift ie van zijn plaats. Schroef aan draaien of extra ringen toevoegen maakt niet uit.
Iemand een idee om hier een nieuwe voor te krijgen?
Kans is wel groot dat die hetzelfde "probleem" heeft als de vorige. Dat hebben ze namelijk allemaal zoals @Free_ltd al zei. Heb het bij mij opgelost door 2 extra ringetjes, flink wat vet en stoken maar. Nu heeft ie een mooie weerstand, voldoende om in positie te blijvenIk heb het m aangemeld bij Materbuilt en ik kreeg binnen no time een antwoord. Filmpje gestuurd en krijg nu netjes een nieuwe toegestuurd, wat een service!
Kans is wel groot dat die hetzelfde "probleem" heeft als de vorige. Dat hebben ze namelijk allemaal zoals @Free_ltd al zei. Heb het bij mij opgelost door 2 extra ringetjes, flink wat vet en stoken maar. Nu heeft ie een mooie weerstand, voldoende om in positie te blijven
Ja die ringetjes ging dus niet, de productie kwaliteit ziet er er ook niet echt top uit. Als de nieuwe t zelfde probleem heeft dan koop ik wel een een KJ Kontrol Tower Top Vent of Smokeware RVS Chimney Cap.
De verkoper destijds had dezelfde en hij zei dat na verloop van tijd er wat vuiligheid tussen komt en hij dan ook ni meer snel verschuift.Netjes de nieuwe top vent binnen gekregen van Masterbuilt alleen precies het zelfde probleem. Alles zit zo los als wat waardoor ie elke keer verschuift met het openen van de kamado. @Free_ltd had dus gelijk...
54 zal de buitenmaat zijn van de kamado komt overeen met 21inch en dat is ook de maat die overal verkocht wordt. Roosters mogen maar 46cm zijn of 3x je gsm als je geen meter bij hebt