Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij liggen ze ook niet super stabiel hoor en is met schoonmaken ook het rooster naar beneden gevallen ondanks dat ze correct geïnstalleerd zijn. Bij mij zit er ook gewoon meer ruimte op het D&C systeem dan wat het filmpje laat zien. Zal wel een kwaliteit dingetje zijn dat ze iets ruimer zijn bij sommige gebruikers
hier net omgekeerd, gebruik (bijna) nooit een roostertang of gelijkaardig, altijd met handschoenen.
Sturen ze deze automatisch, of heb je er expliciet achter gevraagd?Ik maak mijn roosters nooit schoon op de kamado . Altijd uit de hand buiten de kamado.
Overigens krijg ik nu gelukkig gewoon het oude Daisywheel opgestuurd..... End of shit![]()
Heeft me veel moeite gekost, maar ik kwam ongeveer iedere 6 maanden zeuren om een nieuwe...Sturen ze deze automatisch, of heb je er expliciet achter gevraagd?
Een paar €100 meer voor een topvent van €85 die problemen geeft? Dan kin je ook een aftermarket topcap kunnen kopen in afwachting dat het probleem opgelost is. Maar wss hebben de andere modellen nog andere kwaliteiten.Heeft me veel moeite gekost, maar ik kwam ongeveer iedere 6 maanden zeuren om een nieuwe...
En heel eerlijk zou dat nog veel vaker zijn als je dit regelmatig controleert.
Enfin, ik ben er klaar mee. Dan maar terug naar de standaard velgen ipv de lichtmetalen....
Voor mij zou dit de reden zijn om de volgende keer voor een bge of primo te kiezen. En adviseer ik zoekende nu ook anders. Liever een paar honderd meer uitgeven, zonder problemen.
mijn topvent is ook afgebladderd, maar het boeit me niet zoveel. Snap niet zo goed dat er zo’n probleem van wordt gemaakt.![]()
Ieder z’n eigen mening natuurlijk![]()
Een paar €100 meer voor een topvent van €85 die problemen geeft? Dan kin je ook een aftermarket topcap kunnen kopen in afwachting dat het probleem opgelost is. Maar wss hebben de andere modellen nog andere kwaliteiten.
Met een BGE zit je nooit verkeerd.
Wat is dat toch met die topvents? De KJ bladdert, de Bastard sluit niet af en alles wat met margriet begint verschuift als je de deksel open doet...
Heel eerlijk, dat is toch gewoon knullig gemaaktKwestie van die margrietdippen goed gebruiken dan is er geen probleem
Ik ben zelf dik tevreden met mijn RVS vent, ik vind hem met zijn "pagode" look ook mooier (maar dat is persoonlijk)
Maar het fijnste is dat het zo simpel is als het moet zijn, 2 stukjes rvs, geen scharnier, geen lak, that's it.
Ja dat werkt wel, maar het blijft een workaround voor een tekortkoming in het ontwerpKwestie van die margrietdippen goed gebruiken dan is er geen probleem
kloptDat is de volgende oplossing, maar idd meer hoeft het niet te zijn. Neem aan dat je die van Smokeware bedoeld.
Heel eerlijk, dat is toch gewoon knullig gemaakt. En nog knulliger, na al die jaren dacht niemand, we moeten het logo een kwart verplaatsen
![]()