Het voelt toch als het rondrijden met verroeste velgen op je nieuwe auto
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aluminium velgen roesten gelukkig nietHet voelt toch als het rondrijden met verroeste velgen op je nieuwe auto
Toch is het bijzonder dat er bij KJ intern nog geen opstand is uitgebroken.
De Customer Support afdeling moet dit toch zat worden? Een alternatief in gietijzer of RVS aanbieden lost i.m.o. alles op en brengt daarmee de tevredenheid over het merk weer naar 120%. Dit neigt naar zelfkastijding
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
En nog steeds krijgen ze dit niet opgelost.... Topvent nr 5 in 3 jaar tijd.
Ieder half jaar krijg ik ongeveer een nieuwe
En vooral een grotere klanttevredenheid........Zou beter zijn dat ze gewoon voor die tijd dan eentje van de KJC1 geven totdat er een oplossing is. Zou in ieder geval al goedkoper voor hen zijn.
En vooral een grotere klanttevredenheid........
Zo blijf te wel mooi schoon, maar is niet de gewenste oplossing natuurlijkEn nog steeds krijgen ze dit niet opgelost.... Topvent nr 5 in 3 jaar tijd.
Ieder half jaar krijg ik ongeveer een nieuwe
Dat klopt idd dat da spuuglelijk is, maar op de manier hoe ze nu bezig zijn, gaat dat ook niet in hun voordeel spelen. Snap niet dat ze dat niet opgelost krijgen, maar zal eerder een kwestie zijn van een betaalbare oplossing te vinden.Inox is gewoon spuuglelijk op zo groene/rode kamado.
Op mijn KJ I stond oorspronkelijk een aluminium daisywheel die gecoat is.
zelfde verhaal, begon ook af te balderen.
Ik heb nu wel een nieuwe gietijzeren daisywheel in de plaats kregen.
Dat wil niet altijd iets zeggen. Denk dat de verhouding BGE en andere merken in verkoop zn aanwezigheid hier op het forum enorm verschillen.Zo te lezen heeft elke kamado wel wat problemen. Lees alleen niets over de bge.
gaat een beetje off-topic maar vind je BGE ook makkelijker in gebruik?je zou er van verschieten hoeveel BGE's er hier zijn.
Als BGE iets op de markt brengt (wat meestal wat langer duurt) is het ook gewoon in orde.
Waarschijnlijk duurt het langer omdat hun kwaliteitscontrole / testfase veel langer is.
Aangezien ik zowel een KJ 1 en BGE L heb kan ik goed vergelijken.
Bijvoorbeeld D&C en de Eggspander, de BGE versie is gewoon veel handiger en beter in gebruik.
Topvent, die nieuwe van BGE heb ik op mijn minimax, is gewoon in orde (nochtans werk ik liever met de oude daisywheel).
Als er al een probleem is met BGE wordt het gewoon correct en snel opgelost naar mijn ervaring.
Stel dat ik morgen alles opnieuw zou moeten kopen zou ik niet twijfelen en gewoon terug BGE kopen.
Die paar euro dat het meer kost daar denk je maar even aan.
De frustraties tijdens het gebruik heb je iedere BBQ-sessie.
De Eggspander klinkt zeker als een verbeterde D&C, maar je eerste puntje is een kwestietje "user error" . Als je de roosters een kwartslag draait t.o.v. je D&C liggen ze perfect vast, ook bij het afborstelen. Ik had de roosters ook verkeerd liggen hoor, tot ik deze tip zag in een filmpje van Smoking DadVooral de EGGspander vind ik veel handiger als de D&C.
Als je met de borstel bezig bent vallen de roosters niet van de mini steuntjes.
2 mooie handvaten zodat je er makkelijk alles kan uithalen om rookhout toe te voegen.
Bij de 5-delige ook nog de roosterverhoger waarbij je het kleine roostertje naar achter kan schuiven om toch nog aan de grote rooster te kunnen;
Dit kleine ding kan je ook omgedraaid gebruiken om je vlees heel dicht bij de kolen te hebben (semi cowboystyle).
Naar mijn gevoel is de vuurpot van BGE smaller en hoger dan KJ I en ik heb het gevoel dat de BGE ook iets zuiniger is met houtskool.
Aangezien ik een KJ I heb is dit ook een daisywheel dus dat is ongeveer hetzelfde.
Scharnier van de KJ I zwijg ik over, uiteraard is de BGE beter, maar KJ heeft natuurlijk de II met een aangepast scharnier.
mijn persoonlijke voorkeur blijft toch uitgaan naar de BGE.
Zo heb ik ze ook liggen en dat vormt geen enkel probleem bij mij.Bij mij liggen de roosters links en rechts van de haakjes.
Zoals de afbeelding hieronder.
Is dit dan niet correct?
Bekijk bijlage 31309