Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar alles behalve snel op het moment!Ik heb kj gewoon gemaild. De factuur doorgemaild en sindsdien wordt alles geregeld. Sneller dan via de dealer
Tip vraag of ze meteen vilt meesturen zodat de dop niet los zit.Ik heb inmiddels contact gehad met de dealer, deze heeft voor mij een ticket gemaakt bij KJ. Ik kreeg een dag later de mail dat het probleem inderdaad bekend is en dat het verholpen gaat worden voor een nieuwe topvent. Alleen deze zijn momenteel bij KJ niet op voorraad dus de levering laat even op zich wachten.
Kreeg nog wel de tip op de huidige schoon te maken met water en milde zeep. Al met al zowel door dealer als door fabrikant prima opgelost en gewoon vlot!
Ja het is opgelost zodra de nieuwe hier is. Maar ik bedoel te zeggen dat het opgelost is door de juiste dingen in werking te zettenTip vraag of ze meteen vilt meesturen zodat de dop niet los zit.
En het is pas opgelost als de nieuwe binnen is toch? En reken er maar op dat dat gerust enkele maanden kan duren
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
Maakt zeker uit, het oude type vilt is vele malen goedkoper en gaat veel minder lang mee.Volgens zit er toch gewoon vilt onder je topvent , en wat maakt het eigenlijk uit, als ie dicht is is het prima lijkt mij. Je kan hem ook afkitten met hittebestendige kit , werkt ook super
Nou na nog eens een e-mail gestuurd te hebben wanneer ze het vilt zouden opsturen nu eindelijk binnen enkele dagen na de mail vilt ontvangen.
Nu is het echter het gewone vilt ipv fiberglas vilt wat origineel onder de topvent zit.
Begin me hier nu toch wel behoorlijk aan te ergeren. Voor een BBQ van €1500 mag je toch wel verwachten dat de zaakjes allemaal op orde zijn kwa garantie en service
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
Als je verliefd bent op de KJ C2, zou ik hem hierom niet laten staan hoor.Is dit "probleempje" al opgelost?
Ben van plan ook een kamado te kopen en was naar dit model aan het kijken....
Twijfel toch een beetje nu
Eens. Er is bijna bij elke leverancier wel wat denk ik? Volgens mij vallen de "issue`s" bij de grote rode wel meeAls je verliefd bent op de KJ C2, zou ik hem hierom niet laten staan hoor.
Ik vind het niet netjes dat ze het probleem niet oplossen maar telkens een nieuwe sturen.Eens. Er is bijna bij elke leverancier wel wat denk ik? Volgens mij vallen de "issue`s" bij de grote rode wel mee