Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat nu de barbecue op temperatuur komen. Hoe je de temperatuur kunt regelen lees je in Deel 2 van deze serie (link naar deel 2)
Mooie uitleg. Ik wist nog even niet wat ik met het oude houtskool moet doen. Maar als ik het dus goed begrijp onderin de vuurmand laten en verse houtskool er bovenop?
Ik heb ook al een tijdje een mand en schud het dan uit. Nieuwe houtskool telkens er bovenop.Als je een mandje heb kan je deze effe schudden waardoor je het as en kleine stukkies eruit schut
Ik heb ook al een tijdje een mand en schud het dan uit. Nieuwe houtskool telkens er bovenop.
Zo doe ik het ook.
Wokkels tussen het restant en dan rustig aan bijvullen zodat de wokkels niet verstikken
Schuiven open is voldoende.Als jullie eerst een lage temperatuur gebruiken en vervolgens willen veranderen naar een hoge temp, hoe doen jullie dat dan? Extra wokkels erbij? Of alleen door meer zuurstof toe te laten?
Uit mijn hoofd is dat 3x 2 uur, daarna mag je hem opstoken. Let wel, dit is per merk verschillend dus ik kan alleen praten over het merk Kamado wat ik heb: Grizzly Grillshoi vraagje er word gepraat over de eerste 3 keer niet hoger dan 200 gr maar hoelang moet je dat doen ?of is gewoon de eerste 3 lekker gebruiken maar niet hoger dan die 200 gr ??
Sowieso zou ik altijd de handleiding van jouw kamado volgen. Dan zit je in ieder geval safe qua garantie.hoi vraagje er word gepraat over de eerste 3 keer niet hoger dan 200 gr maar hoelang moet je dat doen ?of is gewoon de eerste 3 lekker gebruiken maar niet hoger dan die 200 gr ??