BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de tweede ronde!

kloenie zei:
2 uurtjes gesoldeerd en een heatermeter rijker...
morgen eens is testen of het allemaal werkt :D

10174809_926442687384091_8906986666011096390_n.jpg

Nice! :D

Kun je zo lang wachten dan?
 
eigenlijk niet, maar moest dan even zoeken waar ik de software haal, voeding lag ergens diep in een kast etc...
Wilde wel, maar was beetje op zeg maar.
 
Hier is alles ook binnen, top geregeld Piet! Netjes verpakt, mooie oplossing met dat verloopje zo trouwens!
 
Toch nog een vraagje..
Wat voor voeding moet er aan ?
Standaard voeding voor de rasp pi kan er nu niet meer in.
 
Je hebt een 12V DC voeding nodig die minimaal 1A kan leveren, persoonlijk zou ik voor een 1,5 of een 2A versie gaan. De maat van de DC plug is 5,5 mm uitwendig en 2,1 mm inwendig.

 
vindt het net ook.
moet ik straks even in mijn doos met voedingen zoeken..
 
Nosmo zei:
En dan nu het goede nieuws: de DIY kits zijn vandaag verzonden <:p

Nog meer goed nieuws: er schijnen morgen probes binnen te komen, ik weet alleen niet wat er nu precies verzonden is maar dat zien we morgen dan wel.

Maar er is ook slecht nieuws: Ik ga morgen voor vier weken op reis! :( Gelukkig kan ik de probes op afstand testen, lang leve het internet. ;)

Mochten de juiste probes arriveren dan zal mevr. Nosmo in de loop van de week de probes is de klaarstaande doosjes proppen en de heatermeters verzenden, als er iets mis is met de probes weet ik niet hoelang het dan weer gaat duren.
En? En? En?
Hoe zijn de probes? Mogen we nog een pakketje verwachten voor volgend weekend (vaderdag), of wordt het 4 weken later en mag ik NOG een cadeau gaan uitzoeken  B-) :D
 
coelho zei:
Nosmo zei:
En dan nu het goede nieuws: de DIY kits zijn vandaag verzonden <:p

Nog meer goed nieuws: er schijnen morgen probes binnen te komen, ik weet alleen niet wat er nu precies verzonden is maar dat zien we morgen dan wel.

Maar er is ook slecht nieuws: Ik ga morgen voor vier weken op reis! :( Gelukkig kan ik de probes op afstand testen, lang leve het internet. ;)

Mochten de juiste probes arriveren dan zal mevr. Nosmo in de loop van de week de probes is de klaarstaande doosjes proppen en de heatermeters verzenden, als er iets mis is met de probes weet ik niet hoelang het dan weer gaat duren.
En? En? En?
Hoe zijn de probes? Mogen we nog een pakketje verwachten voor volgend weekend (vaderdag), of wordt het 4 weken later en mag ik NOG een cadeau gaan uitzoeken  B-) :D

De probes en clips zijn met een dag vertraging binnen gekomen, het zijn er genoeg en ze doen het ook nog :D

Hoogst waarschijnlijk worden de pakketjes aanstaande zaterdag verstuurd door mevr N.
Er waren van de vorige batch nog een aantal mensen die nog een grillclip van me tegoed hadden, deze worden ook waarschijnlijk zaterdag verstuurd.

 
Gaaf, volgend weekend een beetje mee klooien.
 
Alle heatermeters zijn gisteren verzonden, ik zal iedereen vandaag even een berichtje sturen met de T&T nummers.
 
Helemaal goed, bedankt
 
Super thanks! jullie zagen er top uit vanmiddag in hoofdorp! RESPECT
 
Nosmo zei:
Alle heatermeters zijn gisteren verzonden, ik zal iedereen vandaag even een berichtje sturen met de T&T nummers.

Mailtje is binnen, en mijn dank is groot!
 
Ik bivakkeer sinds gisteravond al naast de postbus ook al zegt internet mij dat de HM woensdag pas afgeleverd wordt.....
=))
 
Yes ja  hij is binnen.


nu maar ff stoeien om alles in te stellen. ;) :) :) :) :D :D



Thanks


Gr. Berry
 
Ha Piet! De heatermeter is binnen. Tenminste ik neem aan dat dat het is wat er in dat doosje zit met mijn naam erop....
( Doosje open, erin gekeken, huh??? wasda allemaal? Eng. Doosje dicht. ) Dat dus. De enige twee dingen die ik herkende waren de probes en het klemmetje. =))
 
Dominique zei:
Ha Piet! De heatermeter is binnen. Tenminste ik neem aan dat dat het is wat er in dat doosje zit met mijn naam erop....
( Doosje open, erin gekeken, huh??? wasda allemaal? Eng. Doosje dicht. ) Dat dus. De enige twee dingen die ik herkende waren de probes en het klemmetje. =))
Ruuuuuuuuuud, aan het werk!
 
structor zei:
Dominique zei:
Ha Piet! De heatermeter is binnen. Tenminste ik neem aan dat dat het is wat er in dat doosje zit met mijn naam erop....
( Doosje open, erin gekeken, huh??? wasda allemaal? Eng. Doosje dicht. ) Dat dus. De enige twee dingen die ik herkende waren de probes en het klemmetje. =))
Ruuuuuuuuuud, aan het werk!

En met ook nog een Leo en een Dennis in de buurt zal het vast lukken toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan