Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En? En? En?Nosmo zei:En dan nu het goede nieuws: de DIY kits zijn vandaag verzonden <
Nog meer goed nieuws: er schijnen morgen probes binnen te komen, ik weet alleen niet wat er nu precies verzonden is maar dat zien we morgen dan wel.
Maar er is ook slecht nieuws: Ik ga morgen voor vier weken op reis! Gelukkig kan ik de probes op afstand testen, lang leve het internet.
Mochten de juiste probes arriveren dan zal mevr. Nosmo in de loop van de week de probes is de klaarstaande doosjes proppen en de heatermeters verzenden, als er iets mis is met de probes weet ik niet hoelang het dan weer gaat duren.
coelho zei:En? En? En?Nosmo zei:En dan nu het goede nieuws: de DIY kits zijn vandaag verzonden <
Nog meer goed nieuws: er schijnen morgen probes binnen te komen, ik weet alleen niet wat er nu precies verzonden is maar dat zien we morgen dan wel.
Maar er is ook slecht nieuws: Ik ga morgen voor vier weken op reis! Gelukkig kan ik de probes op afstand testen, lang leve het internet.
Mochten de juiste probes arriveren dan zal mevr. Nosmo in de loop van de week de probes is de klaarstaande doosjes proppen en de heatermeters verzenden, als er iets mis is met de probes weet ik niet hoelang het dan weer gaat duren.
Hoe zijn de probes? Mogen we nog een pakketje verwachten voor volgend weekend (vaderdag), of wordt het 4 weken later en mag ik NOG een cadeau gaan uitzoeken B-)
Nosmo zei:Alle heatermeters zijn gisteren verzonden, ik zal iedereen vandaag even een berichtje sturen met de T&T nummers.
Ruuuuuuuuuud, aan het werk!Dominique zei:Ha Piet! De heatermeter is binnen. Tenminste ik neem aan dat dat het is wat er in dat doosje zit met mijn naam erop....
( Doosje open, erin gekeken, huh??? wasda allemaal? Eng. Doosje dicht. ) Dat dus. De enige twee dingen die ik herkende waren de probes en het klemmetje. =))
structor zei:Ruuuuuuuuuud, aan het werk!Dominique zei:Ha Piet! De heatermeter is binnen. Tenminste ik neem aan dat dat het is wat er in dat doosje zit met mijn naam erop....
( Doosje open, erin gekeken, huh??? wasda allemaal? Eng. Doosje dicht. ) Dat dus. De enige twee dingen die ik herkende waren de probes en het klemmetje. =))