Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Ruuuuuuuuuud, aan het werk!Dominique zei:Ha Piet! De heatermeter is binnen. Tenminste ik neem aan dat dat het is wat er in dat doosje zit met mijn naam erop....
( Doosje open, erin gekeken, huh??? wasda allemaal? Eng. Doosje dicht. ) Dat dus. De enige twee dingen die ik herkende waren de probes en het klemmetje. =))
Nosmo zei:Johan, welk IP adres krijg je en wat is het IP adres van je computer?
coelho zei:Hier alles werkend wat instellingen betreft, zometeen eens in mijn BGE hangen. Een paar vragen:
1) Hoe steken jullie de BBQ aan met de HM? Eerst op temp laten komen met de deksel open en dan pas de HM starten als de kolen al branden, of aanmaakblok erin en deksel meteen dicht + HM activeren?
2) Is het mogelijk om de HM te starten/stoppen anders dan dmv stroom eraf halen?
3) Hoe reset ik mijn grafiek?
4) Tot welke temperatuur kan ik de HM gebruiken? Is het alleen Low en Slow of kan ik 'm ook gebruiken om pizza op 350 graden te maken?
5) Volgens de instellingen zou ik voor de BGE-L de P waarde op 5.4 moeten zetten. Het lijkt alsof ik deze echter alleen op hele getallen kan vastzetten, 5.4 wordt na Saven weer 5. Enig idee hoe dat te wijzigen is?
Ik ga eens op zoek. Dank je wel!Nosmo zei:coelho zei:Hier alles werkend wat instellingen betreft, zometeen eens in mijn BGE hangen. Een paar vragen:
1) Hoe steken jullie de BBQ aan met de HM? Eerst op temp laten komen met de deksel open en dan pas de HM starten als de kolen al branden, of aanmaakblok erin en deksel meteen dicht + HM activeren?
2) Is het mogelijk om de HM te starten/stoppen anders dan dmv stroom eraf halen?
3) Hoe reset ik mijn grafiek?
4) Tot welke temperatuur kan ik de HM gebruiken? Is het alleen Low en Slow of kan ik 'm ook gebruiken om pizza op 350 graden te maken?
5) Volgens de instellingen zou ik voor de BGE-L de P waarde op 5.4 moeten zetten. Het lijkt alsof ik deze echter alleen op hele getallen kan vastzetten, 5.4 wordt na Saven weer 5. Enig idee hoe dat te wijzigen is?
1) Ik laat m'n Primo eerst een beetje op temperatuur komen met de deksel dicht en zonder HM. Als de temperatuur een beetje in de buurt komt dan zet ik de HM pas aan.
2) Niet dat ik weet.
3) Deze optie zit in "Linkmeter/Archive" maar ik heb nu even geen HM ter beschikking om je een exacte beschrijving te geven. Dit is een mooie voor de handleiding.
4) Ik zou de probes niet boven de 200 graden gebruiken.
5) Probeer eens een komma in plaats van een punt, of vice versa.
Ezechiel zei:Komt er nog een derde ronde? Heb dit topic gemist.
Nosmo zei:Nu alle heatermeters de deur uit zijn wordt het tijd voor een nieuwe hobby! Misschien eens iets met voedselbereiding op de BBQ of zo gaan doen, of anders iets met foto's