BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Riestad zei:
El Fumarole zei:
Er komt vast nog wel een vierde ronde Ren? ;)

+1 voor de 4e ronde  :D

I meed one of those ;)

Ik heb het idee dat de markt een beetje aan het verzadigen is dus het is twijfelachtig dat er op korte termijn (lees dit jaar nog) een vierde ronde komt.

Maar niets staat je in de weg om alvast een inteken draadje te beginnen, als je minimaal tien liefhebbers bij elkaar gesprokkeld hebt wil ik wel weer een paar heatermeters in elkaar frutsen!
 
Toen ik mijn zus vertelde over de heater meter wilde zij er ook meteen eentje.
En een andere maat van me heeft ook interesse dus dat zijn er al weer 2.  :)]
 
matras kan bijna weer bij de voordeur weg, hoef niet meer te bivakeren bij de brievenbus :p
 
Hier nummer 4!
 
Nou Nosmo, dat gaat zo snel...nog geen heatermeter rust voor jouw..... :p
 
Iemand een idee of dit gaat werken met een offset?
Kan hem makkelijk op temperatuur krijgen/houden met een klein beetje houtskool/briketten.
Mocht het werken ben ik wellicht nr 5
(indien en ?berhaupt een 4e ronde komt)
 
Ik zie eigenlijk geen redenen waarom het niet zou werken, alleen heb je misschien een maatje grotere blower nodig.

Als je zoekt op 't wereldwijdeweb dan kom je genoeg voorbeelden tegen van BBQGuru's op offset smokers, en als de commerci?le rakkers het kunnen, dan kan de HM het ook. B-)
 
Alle heatermeters zijn inmiddels verzonden.

Als het goed is hebben de Nederlanders een Track en Trace code gehad zodat ze de zending kunnen volgen. Helaas is er iets mis gecommuniceerd bij het versturen van de pakjes naar Belgi? zodat ik helaas geen T&T codes voor de Belgen heb. Maar alles is nu in ieder geval onderweg.
 
Nosmo zei:
Ik zie eigenlijk geen redenen waarom het niet zou werken, alleen heb je misschien een maatje grotere blower nodig.

Als je zoekt op 't wereldwijdeweb dan kom je genoeg voorbeelden tegen van BBQGuru's op offset smokers, en als de commerci?le rakkers het kunnen, dan kan de HM het ook. B-)

Dat zei mijn boerenverstand ook.
Ik ben benieuwd of er nog een 4e ronde komt!
Ik hou een oogje open ;)
 
Bijna....  :-SS


2P1Rry.png
 
Hier komt hij ook net aan.  Yeah!

Ik kan er potdoos een directe wifi verbinding mee maken via mijn mobiele telefoon en iPad man. Bezopen techniek...prachtig.
 
aangekomen, en volop aan het configureren. soms moet ik wat meer geduld hebben, zodat alle aanpassen worden doorgegeven aan de HM.

Ik krijg wel deze informatie

HeaterMeter Information Version 20140630B
Serial checksum errors: 1

Is dit een probleem?
 
Dat is vrij normaal, als alles verder gewoon werkt kun je de checksum errors negeren.
 
Nosmo, hoe zit het met de linux updates?
Neem aan dat de HM op raspbian ofzo is gebaseerd met een handje apps er extra bij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan