BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Ik heb nog een paar stukken buikspek in de vriezer liggen en pulled pork op mijn wenslijstje, maw ik wacht met smart op Angelique.

Alleen die probes weer... Nosmo weet je al wanneer deze geleverd gaan worden?
 
En zo zien 11 heatermeters en twee DIY pakketjes er dan uit;

3ebatch-11.jpg
 
Aaah, zie die harde knopjes...
 
Ohhhhhhh..... Wat mooi! :D
 
Moet toch heel stiekem wel toegeven dat ik die oranje behuizing ook wel heel erg mooi vind hoor!
 
ReneR zei:
Moet toch heel stiekem wel toegeven dat ik die oranje behuizing ook wel heel erg mooi vind hoor!

Er komt vast nog wel een vierde ronde Ren? ;)
 
ReneR zei:
Moet toch heel stiekem wel toegeven dat ik die oranje behuizing ook wel heel erg mooi vind hoor!

anders een 3d-printer kopen en zelf ??n maken :D
 
sheepdog zei:
ReneR zei:
Moet toch heel stiekem wel toegeven dat ik die oranje behuizing ook wel heel erg mooi vind hoor!

anders een 3d-printer kopen en zelf ??n maken :D

Er is zo'n site waar je een 3D printer in de buurt kun zoeken.
Kun je dan een printopdracht heen sturen en dan betaal je gewoon per printhoeveelheid ;)

Immers, hij vond de behuizing mooi, dus een hele HM is niet nodig =))
 
Rene heeft al een HM dus zou hij aan een oranje 4.1 kastje genoeg hebben.
 
Precies, maar laat ik eerst maar weer eens een baan (met daarbij horend salaris) vinden....
 
wat duren de dagen toch lang, als je wacht op je HM...
Dat oranje jurkje staat Angelique wel erg goed... (jammer dat die probes er zo lang over doen.)
 
El Fumarole zei:
Er komt vast nog wel een vierde ronde Ren? ;)

+1 voor de 4e ronde  :D

I meed one of those ;)
 
sheepdog zei:
....jammer dat die probes er zo lang over doen.

Ja, dat krijg je ervan als de postbode helemaal met de roeiboot uit de USA moet komen, je zou toch denken dat het in deze tijd met allerlei vliegmachines wel iets sneller zou gaan.

Anyway, de postbode is vandaag toch nog gearriveerd;
4080666248_1c8566721a_o.jpg


Omdat ik zelf op dit moment niet in Nederland ben gaat Mevr.Nosmo de pakketjes klaar maken voor verzending en ze op de bus gooien. Dit zal waarschijnlijk pas woensdag gebeuren dus nog even een heel klein beetje meer geduld.
 
Yahoooooo!
Afgelopen nacht voor de laatste keer eruit geweest voor een schoudertje dus. Dat is prettig nieuws.
 
Ik lig vol spanning voor de brievenbus te bivakkeren  B-)
 
Is het al donderdag?  :D
 
jeej, vanaf morgen ook direct de ribs en procureur in de aanbieding bij de makro... meteen maar gaan testen dit weekend! :)
 
xerogee zei:
jeej, vanaf morgen ook direct de ribs en procureur in de aanbieding bij de makro... meteen maar gaan testen dit weekend! :)

Wat een fenomenaal idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan