BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Jippieee!
 
Nosmo zei:
Goed nieuws voor Angelique en haar zusjes, de kastjes en de probes zijn onderweg vanuit de US of A.  Ik hoop ze eind volgende week in huis te hebben.

Te gek!!
 
Ik ben nieuw op het forum en stuit als eerste op dit aanbod, echt super. Jammer genoeg ben ik net te laat. Als er een ronde 4 komt doe ik mee! (als ik er dan nog geen heb)
 
Gaat voorspoedig als ik het allemaal zo lees :D
Geduld... wie heeft er nog een beetje over? :p
 
Ivo-tje zei:
Gaat voorspoedig als ik het allemaal zo lees :D
Geduld... wie heeft er nog een beetje over? :p
Nope, alles is al weg.... Sorry  :-S
 
Tijd voor een teaser? 






Nou, vooruit dan maar... ;)


Angelique in doorkijkjurk,
3ebatch-8.jpg


Ook in het blauw verkrijgbaar,
3ebatch-9.jpg


Ik heb nu 9 van de 11 in elkaar zitten, de rest komt morgen denk ik. Het wachten is nu nog op de probes, zoals vanouds is dat weer het lastigste te regelen.
 
Piet,
Dat ziet er weer toppie uit!
Kastje "Angelique in orange" is erg fraai, is die nog als los kastje beschikbaar ter overname?
 
Ik moet je helaas teleurstellen Geert, Angelique is al geclaimed door Ivo, hij heeft er al natte dromen slapeloze nachten van!

Aan deze kastjes heb je trouwens niets zonder HM versie 4.2.4 alle andere HM's passen niet.
 
Nosmo zei:
Ik moet je helaas teleurstellen Geert, Angelique is al geclaimed door Ivo, hij heeft er al natte dromen slapeloze nachten van!

Aan deze kastjes heb je trouwens niets zonder HM versie 4.2.4 alle andere HM's passen niet.
Ok? Piet, je ziet dat ik even een paar maanden niet bij de les ben geweest!
 
Nosmo zei:
Ik moet je helaas teleurstellen Geert, Angelique is al geclaimed door Ivo, hij heeft er al natte dromen slapeloze nachten van!

Aan deze kastjes heb je trouwens niets zonder HM versie 4.2.4 alle andere HM's passen niet.

Ik dacht dat Angelique  van mij was... Nu heb ik een concurrent
:-D
 
Manmanman. Ze zijn nog mooi ook.
 
sheepdog zei:
Nosmo zei:
Ik moet je helaas teleurstellen Geert, Angelique is al geclaimed door Ivo, hij heeft er al natte dromen slapeloze nachten van!

Aan deze kastjes heb je trouwens niets zonder HM versie 4.2.4 alle andere HM's passen niet.

Ik dacht dat Angelique  van mij was... Nu heb ik een concurrent
:-D
Het schijnt dat ze van lekker vlees houdt, dus je weet wat je te doen staat om haar (digitale) hart te winnen...  ;)
 
Nosmo zei:
Ik moet je helaas teleurstellen Geert, Angelique is al geclaimed door Ivo, hij heeft er al natte dromen slapeloze nachten van!

Aan deze kastjes heb je trouwens niets zonder HM versie 4.2.4 alle andere HM's passen niet.

Huh???
Ik had geen oranje Angelique.... =))
Voor mij zou er een zwarte zijn, en een naam heeft hij/zij nog niet volgens mij.
 
Ivo-tje zei:
Nosmo zei:
Ik moet je helaas teleurstellen Geert, Angelique is al geclaimed door Ivo, hij heeft er al natte dromen slapeloze nachten van!

Aan deze kastjes heb je trouwens niets zonder HM versie 4.2.4 alle andere HM's passen niet.

Huh???
Ik had geen oranje Angelique.... =))
Voor mij zou er een zwarte zijn, en een naam heeft hij/zij nog niet volgens mij.

Hoe heb ik jou en Sheepdog nou zo door elkaar kunnen halen???? :blush:

Een Black Betty voor jou dan. ;)
 
Nosmo zei:
Hoe heb ik jou en Sheepdog nou zo door elkaar kunnen halen???? :blush:

Een Black Betty voor jou dan. ;)

Geen idee.... Maar beter een Black Betty dan een Black Berry :D
Dus voor Black Betty doe ik het wel ;)
 
wimpie007 zei:
Willen jullie nu aub stoppen met je te vergapen op MIJN oranje minnares?
Alvast bedankt...
=)) =)) =))
 
wimpie007 zei:
Willen jullie nu aub stoppen met je te vergapen op MIJN oranje minnares?
Alvast bedankt...

;)

Pas maar op dat jouw oranje minnares geen paarse Tarzan tegenkomt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan