BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Na een middagje solderen;

3ebatch-4.jpg


3ebatch-5.jpg


3ebatch-6.jpg


 
Zo dat ziet er goed uit, bijna klaar met solderen?
Zijn de rest van de spullen ook al binnen?

Ik heb er zo veel zin in om de heatermeter te gebruiken
 
sheepdog zei:
Zo dat ziet er goed uit, bijna klaar met solderen?
Zijn de rest van de spullen ook al binnen?

Ik heb er zo veel zin in om de heatermeter te gebruiken

De rest van spullen gaat nog wel even duren, ik verwacht de probes en de kastjes pas over een week of drie. De rest van de zooi zal waarschijnlijk komende week wel binnen komen.
 
Ziet er al mooi uit. Het is dat ik zelf druk ben met andere klussen, anders had ik je zo een dagje komen helpen met solderen.... :p
 
Ivo-tje zei:
Ziet er al mooi uit. Het is dat ik zelf druk ben met andere klussen, anders had ik je zo een dagje komen helpen met solderen.... :p

Zoals elke superheld heb ook ik een sidekick!  ;)

Mijn zoon Quinn helpt me bij het solderen, hij steekt alle onderdelen op de juiste plaats in de printjes en ik soldeer. We controleren elkaars werk zodat eventuele fouten snel worden opgepikt. Door deze verdeling gaat het werk een heel stuk sneller.
 
Weer even een korte update;

Alle HM printjes zijn klaar, alles is getest en werkt. De meeste onderdelen zijn binnen maar het wachten is nog op de kastjes en de probes.
Ik verwacht dat zowel de kastjes als de probes pas eind volgende week verstuurd gaan worden, dus het duurt nog wel een paar weken voordat de heatermeters helemaal af kan maken.





 
Gelukkig. Heb ik nog een paar weekjes om te verzinnen waar ik die fabeltastisch mooie techniek voor ga inzetten :D
 
Is er nog complete over ? Is er ook een fan te krijgen voor een. Primo Xl ?

Zo ja dan wil er ook graag een !
 
Riestad zei:
Is er nog complete over ? Is er ook een fan te krijgen voor een. Primo Xl ?

Zo ja dan wil er ook graag een !

Ik bouw alleen het aantal heatermeters wat er besteld en betaald is, ik heb geen voorraad. Ik moet je dus teleur stellen.

Er is geen specifieke fan adapter voor de Primo, maar de adapter voor een BGE-XL is eenvoudig aan te passen. Dit zelfde geldt voor alle andere keramische BBQ's, als er geen specifieke fan adapter is dan lever ik een BGE-XL plaatje, die is altijd pas te maken.
 
Nosmo zei:
Riestad zei:
Is er nog complete over ? Is er ook een fan te krijgen voor een. Primo Xl ?

Zo ja dan wil er ook graag een !

Ik bouw alleen het aantal heatermeters wat er besteld en betaald is, ik heb geen voorraad. Ik moet je dus teleur stellen.

Er is geen specifieke fan adapter voor de Primo, maar de adapter voor een BGE-XL is eenvoudig aan te passen. Dit zelfde geldt voor alle andere keramische BBQ's, als er geen specifieke fan adapter is dan lever ik een BGE-XL plaatje, die is altijd pas te maken.

Jammer voor me, te laat gezien ik hoop op een volgende ronde :)
 
zijn er nog geen nieuwe foto's. actie foto's zijn ook gewenst!!! Nosmo met zijn soldeer-toverstok in de weer ;)

Ik ben zo benieuwd naar Angelique, zo noem ik haar, mijn beeldschone ORANJE HM... alleen moet Nosmo haar nog even inelkaar zetten :D
 
sheepdog zei:
zijn er nog geen nieuwe foto's. actie foto's zijn ook gewenst!!! Nosmo met zijn soldeer-toverstok in de weer ;)

Ik ben zo benieuwd naar Angelique, zo noem ik haar, mijn beeldschone ORANJE HM... alleen moet Nosmo haar nog even inelkaar zetten :D

Heeft een hoog "Weird Science" gehalte  ;) ;)

Voor de jonge Q' ers onders ons zie link.

http://en.wikipedia.org/wiki/Weird_Science_(film)


 
Angelique wacht nog op haar kleren dus het worden op z'n hoogst naaktfoto's, maar omdat dit een familie geori?nteerd forum is ga ik die maar niet plaatsen! :blush:

Om je leed tijdens het wachten wat te verzachten heb ik Angelique en haar zusjes maar wat doorkijkblousejes aan laten trekken voor de foto, ziet het er toch wat beschaafder uit. ;)

3ebatch-7.jpg


 
sexy printjes hoor!
 
Goed nieuws voor Angelique en haar zusjes, de kastjes en de probes zijn onderweg vanuit de US of A.  Ik hoop ze eind volgende week in huis te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan