Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sheepdog zei:Zo dat ziet er goed uit, bijna klaar met solderen?
Zijn de rest van de spullen ook al binnen?
Ik heb er zo veel zin in om de heatermeter te gebruiken
Ivo-tje zei:Ziet er al mooi uit. Het is dat ik zelf druk ben met andere klussen, anders had ik je zo een dagje komen helpen met solderen....
Riestad zei:Is er nog complete over ? Is er ook een fan te krijgen voor een. Primo Xl ?
Zo ja dan wil er ook graag een !
Nosmo zei:Riestad zei:Is er nog complete over ? Is er ook een fan te krijgen voor een. Primo Xl ?
Zo ja dan wil er ook graag een !
Ik bouw alleen het aantal heatermeters wat er besteld en betaald is, ik heb geen voorraad. Ik moet je dus teleur stellen.
Er is geen specifieke fan adapter voor de Primo, maar de adapter voor een BGE-XL is eenvoudig aan te passen. Dit zelfde geldt voor alle andere keramische BBQ's, als er geen specifieke fan adapter is dan lever ik een BGE-XL plaatje, die is altijd pas te maken.
sheepdog zei:zijn er nog geen nieuwe foto's. actie foto's zijn ook gewenst!!! Nosmo met zijn soldeer-toverstok in de weer
Ik ben zo benieuwd naar Angelique, zo noem ik haar, mijn beeldschone ORANJE HM... alleen moet Nosmo haar nog even inelkaar zetten