Mosseltje zei:.... Iemand nog een echte rolex voor een tientje? =))
=)) die hebben ze mij daar ook heeeeel vaak aangeboden =))
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mosseltje zei:.... Iemand nog een echte rolex voor een tientje? =))
Ze kent je toch nog niet zo goed h?, nu kun je nog lekker doorzeuren voor de extra probesIvo-tje zei:Net een akkoord gekregen voor optie 1, zwart met plaatje voor de BGE medium.
Dan was ze van het gezeur af aldus mijn vrouw =))
Meer vlees erop dus, heb je vanzelf meer probes nodig...Ivo-tje zei:Ziet het nut (nog) niet in van meer probes. Daarbij kan ik altijd nog de maverick probes er aan hangen, die heb ik al.
Maar als ik 1 probe heb voor de dome en 1 voor het vlees, heb ik toch genoeg?
eikie zei:Meer vlees erop dus, heb je vanzelf meer probes nodig...Ivo-tje zei:Ziet het nut (nog) niet in van meer probes. Daarbij kan ik altijd nog de maverick probes er aan hangen, die heb ik al.
Maar als ik 1 probe heb voor de dome en 1 voor het vlees, heb ik toch genoeg?
YannickVR zei:Hoi, ik ben nieuw dus ga me zo voorstellen. Ondertussen wil ik graag de optie2 (zwart kastje) + probes en fan reserveren
Ezechiel zei:graag ook met fan voor mij.
blauw is goed.Nosmo zei:Ezechiel zei:graag ook met fan voor mij.
Heb je nog voorkeur voor een bepaalde kleur?
RemBrand zei:Goed bezig Piet! Komt die software ook beschikbaar voor eerdere HM-versies? Die dongle-support vind ik wel handig, want nu moet ik zelf drivers installeren (ja, luiheid alom!)
Remco
Nosmo zei:RemBrand zei:Goed bezig Piet! Komt die software ook beschikbaar voor eerdere HM-versies? Die dongle-support vind ik wel handig, want nu moet ik zelf drivers installeren (ja, luiheid alom!)
Remco
Sorry voor de late reply (ik zag je vraag nu pas), maar de nieuwe software is al uit voor de HM4.1
Meer info kun je hier vinden: https://github.com/CapnBry/HeaterMeter/wiki. Het probleem is wel dat je de aangepaste web interface kwijt bent als je gaat updaten. Voor de nieuwe batch moet ik sowieso nog aan de slag met de interface maar als ik daar mee klaar ben moet ik maar eens kijken hoe ik het een en ander online kan krijgen.
Nosmo zei:Kijk ook even na of de details in de mail wel kloppen want administratie is niet mijn sterkste punt! :blush: