BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Nog een vraagje:
zit het thermocouple-versterker-ictje ook op de print gesoldeerd? ik wil namelijk in de toekomst (ook) gebruik maken van thermocouples die ik hier heb rondslingeren...

groeten,
 
Dit weekend ook overgemaakt.
 
wimpie007 zei:
Nog een vraagje:
zit het thermocouple-versterker-ictje ook op de print gesoldeerd? ik wil namelijk in de toekomst (ook) gebruik maken van thermocouples die ik hier heb rondslingeren...

groeten,

Het thermokoppel IC zit niet op de print, dat ICtje zou het signaal van de thermistor pitprobe storen dus het is niet mogelijk om het "alvast" op de print te solderen. Je moet er ook rekening mee houden dat de connector voor een thermokoppel anders is dan de connector voor een thermistor en je daarvoor een andere versie van het kastje moet hebben.
 
Alle betalingen zijn inmiddels binnen, dus ik ben als een gek onderdelen aan het bestellen. De printjes zijn al binnen :D.

3ebatch-1a.jpg
 
Nosmo zei:
Alle betalingen zijn inmiddels binnen, dus ik ben als een gek onderdelen aan het bestellen. De printjes zijn al binnen :D.

3ebatch-1a.jpg
Niet om je op te jagen, maar hoe lang duurt zo iets nu om in elkaar te zetten?
Uiteraard kost bestellen tijd, maar het solderen?
 
Als ik samen werk met m'n zoon doen we ongeveer twee printjes per uur, maar dat is niet al het werk natuurlijk, reken maar op ruim een uur per HM. Deze versie is wat bewerkelijker dan de vorige dus de eerste printjes zullen wel iets langer duren.

Het wachten is meer op de onderdelen die met de roeiboot vanuit alle hoeken van de wereld komen zoals de probes en de kastjes, gelukkig  komen de elektronische onderdelen wel snel zodat we met een beetje mazzel komend weekend alvast met de printjes gaan beginnen.
 
Nosmo zei:
Als ik samen werk met m'n zoon doen we ongeveer twee printjes per uur, maar dat is niet al het werk natuurlijk, reken maar op ruim een uur per HM. Deze versie is wat bewerkelijker dan de vorige dus de eerste printjes zullen wel iets langer duren.

Het wachten is meer op de onderdelen die met de roeiboot vanuit alle hoeken van de wereld komen zoals de probes en de kastjes, gelukkig  komen de elektronische onderdelen wel snel zodat we met een beetje mazzel komend weekend alvast met de printjes gaan beginnen.
Valt me eerlijk gezegd nog wel mee, had meer tijd dan een uur per stuk verwacht. Maar gezien het stapeltje plaatjes, ben je nog wel even bezig..
 
Nosmo zei:
Als ik samen werk met m'n zoon doen we ongeveer twee printjes per uur, maar dat is niet al het werk natuurlijk, reken maar op ruim een uur per HM. Deze versie is wat bewerkelijker dan de vorige dus de eerste printjes zullen wel iets langer duren.

Het wachten is meer op de onderdelen die met de roeiboot vanuit alle hoeken van de wereld komen zoals de probes en de kastjes, gelukkig  komen de elektronische onderdelen wel snel zodat we met een beetje mazzel komend weekend alvast met de printjes gaan beginnen.

vergeet niet het inpakken van de HM's met een leuk cadeaupapiertje en een mooie strik eromheen... ;)
 
Ivo-tje zei:
eikie zei:
Ivo-tje zei:
Ziet het nut (nog) niet in van meer probes. Daarbij kan ik altijd nog de maverick probes er aan hangen, die heb ik al.
Maar als ik 1 probe heb voor de dome en 1 voor het vlees, heb ik toch genoeg?
Meer vlees erop dus, heb je vanzelf meer probes nodig...

Dan moet ik eerst een groter ei kopen ;)
Maar goed, dan zou ik even moeten kijken hoe ik de maverick probes er aan kan hangen, is het ook opgelost :p
Nee hoor je hebt twee eieren, dus kun je ook die ook meten (qua vlees)
 
Even een korte update, alle electronische onderdelen zijn binnen en ik ben druk bezig met het eerste printje van de batch.

Vanavond meer!
 
Nosmo zei:
Even een korte update, alle electronische onderdelen zijn binnen en ik ben druk bezig met het eerste printje van de batch.

Vanavond meer!
Dat schiet lekker op kerel!
 
Nosmo zei:
Even een korte update, alle electronische onderdelen zijn binnen en ik ben druk bezig met het eerste printje van de batch.

Vanavond meer!


Zijn ze nog steeds niet klaar??  :-w
























Vind het echt geweldig dat je dit allemaal doet voor ons.  =D>



 
It's alive!!!!!!

3ebatch-2.jpg


3ebatch-3.jpg
 
Hij gaat weer als een jekko!
 
Terug
Bovenaan Onderaan