martinusz zei:Het lijkt ineens wel een chat dit topic :-O
bensbq is een topic
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
martinusz zei:Het lijkt ineens wel een chat dit topic :-O
Nehhh dat is een begrip, een force of nature, een must.BensBQ zei:martinusz zei:Het lijkt ineens wel een chat dit topic :-O
bensbq is een topic
TepZeppi zei:Nehhh dat is een begrip, een force of nature, een must.BensBQ zei:martinusz zei:Het lijkt ineens wel een chat dit topic :-O
bensbq is een topic
BensBQ zei:simplicity is an art
Precies wat je zegt, alles open en gaan! Als het echt snel moet onderste schuif helemaal open, en de deksel even open zetten. Daarna deksel dicht en schoorsteen helemaal wegdraaien... Binnen no-time van 130 naar 250.martinusz zei:Maar even een inhoudelijk vraag stellen:
Ik heb moeite om de mini omhoog te krijgen in temperatuur na een tijdje low gezeten te hebben.
Ik lees vaak ja schuiven open en gaan, alleen gebeurd er dan eerlijk gezegd vrij weinig.
Onderste schuif helemaal open, margrietschijf open of zelfs helemaal opzij, maar de temp schiet dan niet omhoog.
Hoe doen jullie dat? Wat aanblazen? kolen erbij? anders?
Hmm misschien ben ik dan te ongeduldig, maar heb het idee dat de temp dan helemaal niet (en zeker niet vlug) omhoog gaat. Ik zal het nog eens gaan testen!VonJot zei:Precies wat je zegt, alles open en gaan! Als het echt snel moet onderste schuif helemaal open, en de deksel even open zetten. Daarna deksel dicht en schoorsteen helemaal wegdraaien... Binnen no-time van 130 naar 250.martinusz zei:Maar even een inhoudelijk vraag stellen:
Ik heb moeite om de mini omhoog te krijgen in temperatuur na een tijdje low gezeten te hebben.
Ik lees vaak ja schuiven open en gaan, alleen gebeurd er dan eerlijk gezegd vrij weinig.
Onderste schuif helemaal open, margrietschijf open of zelfs helemaal opzij, maar de temp schiet dan niet omhoog.
Hoe doen jullie dat? Wat aanblazen? kolen erbij? anders?
martinusz zei:... Hmm misschien ben ik dan te ongeduldig, maar heb het idee dat de temp dan helemaal niet (en zeker niet vlug) omhoog gaat. Ik zal het nog eens gaan testen!
Ziet er goed uit!!TepZeppi zei:
Honey glazed wings op de Blokkert.
Gaat best veel op zo'n minitje.
- Pizza steen -> dat moet je wel kunnen vinden met Google -> The Bastard Pizzasteen Small, 22cmWLFRD zei:Ik heb vorige week ook de mini kamado van de blokker gekocht. Lijkt voor het geld een prima kamado. Heb hem nog niet geprobeerd.
Ik wil graag nog wat accessoires voor de kamado maar die kan ik zo 1, 2, 3 niet vinden. Het gaat om de volgende onderdelen:
- Pizza steen
- Elevator
- Heat deflector
- Gietijzeren rooster
Zou iemand mij hier mee kunnen helpen waar dit te koop is?
Dank je wel alvast.