Kalimero zei:En weg was die vilt. B-)
Hahaha valt gelukkig mee.
Veel meer vlammen waren er niet, was puur voor het effect.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kalimero zei:En weg was die vilt. B-)
Ook nette oplossing!!Poppoll zei:G??n kamado van de blokker maar een 14 inch
Heb het gewaagd er 3 gaten in te boren, wat zeer gemakkelijk ging.
Ik heb online een schaal van 20cm doormeter gekocht om te gebruiken als hitteschild.
laatste foto zijn op maat gemaakte grillgrates voor de mini-kamado.
Mooi gedaan. Enkel oppassen dat de bouten de korf niet kapot drukken door uitzetting of krimp.Poppoll zei:G??n kamado van de blokker maar een 14 inch
Heb het gewaagd er 3 gaten in te boren, wat zeer gemakkelijk ging.
Ik heb online een schaal van 20cm doormeter gekocht om te gebruiken als hitteschild.
laatste foto zijn op maat gemaakte grillgrates voor de mini-kamado.
Brecht zei:Mooi gedaan. Enkel oppassen dat de bouten de korf niet kapot drukken door uitzetting of krimp.
Massimo75 zei:Kwam er wel achter dat door deze constructie het lastig is om de temperatuur goed hoog te krijgen door gebrek aan ruimte voor houtskool.
Thanks, gaan we het een keer met kleiner schaaltje proberen.Ceriel zei:Massimo75 zei:Kwam er wel achter dat door deze constructie het lastig is om de temperatuur goed hoog te krijgen door gebrek aan ruimte voor houtskool.
Ik denk dat het voornamelijk komt door de kleine ruimte die er is tussen vuurschaal en (ingepakte) terracotta schaal...
Nee bij mij is dit onderdeel okJasper944 zei:Heb hem inmiddels ook in huis! De bovenzijde van de vuurschaal is bij mij niet overal even hoog, dus het rooster ligt niet helemaal waterpas. Opzich niet heel problematisch, want hij werkt natuurlijk wel gewoon. Meer mensen die hier last van hebben?
Nee, ook mijn gietijzeren rooster ligt super stabiel.Jasper944 zei:Heb hem inmiddels ook in huis! De bovenzijde van de vuurschaal is bij mij niet overal even hoog, dus het rooster ligt niet helemaal waterpas. Opzich niet heel problematisch, want hij werkt natuurlijk wel gewoon. Meer mensen die hier last van hebben?
VonJot zei:Oh ja hoor, die werkt echt perfect met de deflector. Een mooie Schweinesteak laten opgaren naar 80 graden kern, daarna even lekker afbakken. Gaat perfect op deze spotgoedkope kamado...
BensBQ zei:ziet er allemaal weer lekker uit op de mini kamado
TepZeppi zei:BensBQ zei:ziet er allemaal weer lekker uit op de mini kamado
Nu jij nog vriend... je hebt de mini, dus daar moet wat interessants op worden gedaan. Ik kan het, dus jij al helemaal.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk