Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top!Raymon zei:Ik heb zelf de Ikea bekvam tafel gekocht 39.95 lak laagje erover en gat erin maken en leuke tafeltje voor je kamado mini
Ook voor de grotere kamado"s
Prachtig gemaakt. Hang je hem nog wel in het vilt?Raymon zei:Ik heb zelf de Ikea bekvam tafel gekocht 39.95 lak laagje erover en gat erin maken en leuke tafeltje voor je kamado mini
Ook voor de grotere kamado"s
Massimo75 zei:Vandaag moink balls gemaakt op de mini. Voor 2 personen dus ruimte genoeg . Zowel recept voor de moinkballs, als de rub en bbq saus van Noskos gebruikt (her en der kleine aanpassing ivm ontbreken ingredient).https://www.bbq-nl.com/2009/05/moink-balls.html.
Temperatuur mini bleef goed rond de 100 graden (max 125) & het eindresultaat na 45 min zonder saus + 20 min gelakt met bbq saus waren heerlijk sappige balletjes.
Dit was 1e test moink balls en hebben ze als diner gegeten met patat en komkommersalade.
Zeker voor herhaling vatbaar. Zowel voor borrelhap als diner!
Goedkoop model via AliExpress. Pas 1x gebruikt en weet nog niet of hij echt goed werkt....WLFRD zei:Massimo75 zei:Vandaag moink balls gemaakt op de mini. Voor 2 personen dus ruimte genoeg . Zowel recept voor de moinkballs, als de rub en bbq saus van Noskos gebruikt (her en der kleine aanpassing ivm ontbreken ingredient).https://www.bbq-nl.com/2009/05/moink-balls.html.
Temperatuur mini bleef goed rond de 100 graden (max 125) & het eindresultaat na 45 min zonder saus + 20 min gelakt met bbq saus waren heerlijk sappige balletjes.
Dit was 1e test moink balls en hebben ze als diner gegeten met patat en komkommersalade.
Zeker voor herhaling vatbaar. Zowel voor borrelhap als diner!
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
Beste Massimo75,
welke probe gebruik je om de kerntemperatuur te meten? Ik heb sinds kort ook een mini kamado maar mijn probe is te lang om gebruikt te worden om fatsoenlijk de deksel te sluiten. Ben dus op zoek naar een vervanger.
VonJot zei:Kleine aanpassing op de mini-kamado van de blokker. Via marktplaats kunnen scoren van een andere Q-er...
Heel wat nauwkeuriger dan de origineel meegeleverde.