Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou ook beugeltjes aan of onder de steen kunnen maken, dan zou het rooster gewoon weer op de pot steunen. (al vind ik dat ook al wiebelig trouwens)TepZeppi zei:Heeft wel tot gevolg dat het rooster omhoog komt.... naar. Misschien sleuven vijlen, of toch maar wat knutselen. De deflectorsteen zelf is wel perfect.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Mooi man, was bang om geen gietijzer rooster te kunnen vinden voor dit formaat, maar dus toch wel!TepZeppi zei:Past ook niet. Maar ik heb wel iets verzonnen, ga ik morgen eens uitproberen. Gietijzeren rooster van BB mini past wel precies
Massimo75 zei:http://m.blokker.nl/m20/nl/blknl/kamado-mini-barbecue en voor de liefhebber nu ook weer per 1 te bestellen.
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
BensBQ zei:ziet er goed uit Rob, heb er zelf ook maar ??n besteld
VonJot zei:En toch... De self-made deflector werkt perfect. 2 stripjes ijzer, en een keramisch bordje van 19cm. Kruis maken van de 2 strips, klein boutje om ze bij elkaar te houden. Bovenkant bordje gelijk gehouden met bovenkant brandkamer; het rooster ligt dus niet hoger. Rondom 1 cm ruimte voor de trek. Zowel high&fast (200+) als low&slow (110-120 constant) uitstekend haalbaar voor langere tijd. En kost bijna niets!
Wel even het bordje inbranden, dus een paar uur langzaam verhitten tot zover het gaat, daarna weer langzaam afkoelen. Dit om te voorkomen dat hij barst!
Voor gebruik inpakken in alufolie voorkomt veel schrobwerk...