Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan we doenGefeliciteerd! Ben wel benieuwd hoe die evaluatie en dan helemaal de topvent. Misschien een kleine review na een tijdje?
Na een maand al klaar met je dure ei? wat vreselijk….Mooie keuze. Ik heb sinds een maandje (helemaal nieuw in het bqq leven) de medium gekocht (we zijn maar met 3). Ben er zo blij mee maar ben nu al kijken voor een grotere alleen ik zie me al aankomen bij mijn penningmeester
Heel veel plezier met je Kamado
En waarom een egg?Nu sparen voor over 10 jaar, de egg
Hahaha niet klaar mee... wil een grotere .Na een maand al klaar met je dure ei? wat vreselijk….
Erbij natuurlijk?Hahaha niet klaar mee... wil een grotere .
Hmmm, als ik daar ruimte voor zou hebben zou ik dat meteen doenErbij natuurlijk?
Ik hoop dat je ergens mee slaagtHahaha niet klaar mee... wil een grotere .
Ahh, dat zou natuurlijk ook kunnen ja!.Bij dat wit onder je pakking vraag ik me af of dat komt omdat het glazuur losgetrokken is of omdat je pakking wat is vervormd waardoor je het nu ziet.
Die zwarte laag is erop gebakken. Die trek je normaal gesproken niet los. Maar als je pakking iets krimpt zie je nu misschien de rand tot waar het glazuur loopt.
Geen idee eig. Lijkt volgens vele het hoogst haalbare, toch is het niet iets wat nu op mijn Bucket list staat. Voel me een gezegend mens met zo’n mooi forum erbij, en waar men tips en adviezen geeft.En waarom een egg?
Dat is bij de meeste kamado’s volgens mij zo. De lijm van vilt/glasvezelpakkingen hecht beter op een wat ongelijkmatiger ondergrond.Ahh, dat zou natuurlijk ook kunnen ja!.
Als ik de pakking weer wat aanduw is het weer weg idd. Dan hebben ze alleen de eerste halve cm ingebakken. En is de rand niet overal even ver ingebakken.