Ik ben ff het spoor bijster... ik lees allemaal berichten over een goede vrouw en nu dit... hebben we het nog steeds over kamado'sHahaha niet klaar mee... wil een grotere .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ff het spoor bijster... ik lees allemaal berichten over een goede vrouw en nu dit... hebben we het nog steeds over kamado'sHahaha niet klaar mee... wil een grotere .
Nou, ikzelf ben helemaal verliefd op de kamado maar volgens mij moet je ieder kook apparaat, of het nou een kolen, gas, pellets of weet ik veel wat beschouwen als een soort van geliefde. Voor mij is het nog steeds man/vrouw en alles wat daar tussen zit is natuurlijk ook primaIk ben ff het spoor bijster... ik lees allemaal berichten over een goede vrouw en nu dit... hebben we het nog steeds over kamado's
Ik ben er ook "verliefd" op... heb vanmiddag dus ook maar de VX large gehaald.Nou, ikzelf ben helemaal verliefd op de kamado maar volgens mij moet je ieder kook apparaat, of het nou een kolen, gas, pellets of weet ik veel wat beschouwen als een soort van geliefde. Voor mij is het nog steeds man/vrouw en alles wat daar tussen zit is natuurlijk ook prima
Primo Oval 400 XLHier ook dilemma’s
mijn vrouw wil geen groen, geen rood. Geen wit en liefst ook geen zwarte glimmende.
maar wel een mat Zwarte.
nu nog de vraag de medium of de large,.???
Het gaat geheid een urban of een vx worden.Primo Oval 400 XL
Heb je die laatste vraag ook aan haar gesteld?Hier ook dilemma’s
mijn vrouw wil geen groen, geen rood. Geen wit en liefst ook geen zwarte glimmende.
maar wel een mat Zwarte.
nu nog de vraag de medium of de large,.???