Waar rond stopt gaat ovaal verder, die vorm is niet zomaar maar doordacht gekozenMaar gelukkig is deze ovaal, en die vorm krijg ik er niet door
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar rond stopt gaat ovaal verder, die vorm is niet zomaar maar doordacht gekozenMaar gelukkig is deze ovaal, en die vorm krijg ik er niet door
Ik ga niet zeggen dat je vrouw smaak heeft want ik ik heb je nog nooit gezien, , maar een rode3 is wel heel erg mooi!!Na 6 dagen op marktplaats en twijfel vandaag gedacht ik haal hem van marktplaats, kom ik thuis, belt er een man bij ons uit het dorp, komt kijken, en jawel de bastard large verkocht. Met minimaal verlies, Hoppa naar de winkel....
Morgen, want de winkel is dicht.
Zegt vrouwlief je mag uit twee kiezen en dan hebben we er het er 10 jaar niet meer over....
Of the bastard vx large of de kamado Joe 3.
Wat is kiezen toch lastig.
( Een green egg mag evt maar vinden we beiden niet zo mooi...)
Wat is de vx toch mooi, wat is joe toch een innovatief merk en goed in garantie, maar iets minder sjiek, vrouwlief vind de joe weer mooier.
alhoewel naar ik meen heeft de bastard nu ook binnenwerks 20 jaar garantie....
Morgen de grote dag
En ik twijfel nog steeds.
Jouw verhaal lezend, zal dit wel door 10 gedeeld gaan wordenen dan hebben we er het er 10 jaar niet meer over....
Nu sparen voor over 10 jaar, de eggIk zou zeker in jouw geval absoluut niet meer voor een kj of basterd gaan. De kwaliteit is toch net wat minder dan bge of primo oval.
Maar net wat Ewald zegt, blind voor de Primo Oval XL kiezen. Veel ruimte en verzekerd van kwaliteit. Voor de fun nog een bge minimax op een standaard er bij.
En zeker niet meer naar binnen rijden, maar buiten een vaste plek creëeren.
Helemaal blij ermee!!!!Machtig mooi ding , nu genieten
Verhouding in de zin van hoge kamado, relatief smal, en kleine smalle zijtafeltjes en het korte gedrongen onderstel met bodemplaat. Puur optisch vind ik hem niet zo, (persoonlijk). Als kamado om op te koken lijkt ie me prima, ook zeker met de sloroller!Wat bedoel je precies met dat de verhoudingen van de 3 niet kloppen?
Je hebt met de 3 juist een diepere dome zodat je meer lagen (3 i.p.v. 2) hebt dan andere kamado's.
Lijkt mij alleen maar een voordeel.
, ik ben er nu echt wel ff klaar mee.Jij wisselt sneller van kamado dan van onderbroek
Ik draag trouwens helemaal geen onderbroek