En de Margrietschuif zelf blijft bij mij gewoon zitten hoe ik hem instel, dit komt door de rook en vet wat in de loop van tijd erdoorheen gaat.
Ik heb ook vaak moeite met openen in plaats van last ervan dat het dicht valt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de Margrietschuif zelf blijft bij mij gewoon zitten hoe ik hem instel, dit komt door de rook en vet wat in de loop van tijd erdoorheen gaat.
Als je de schroef los draait, de rondel een beetje buigt en terug alles in mekaar zet, dan hoef je er zelfs niet mee te draaien.Ten aanzien van het dichtvallen van de Margriet schijf, heb ik daar totaal geen last van bij de KJ1. Als ik de temperatuur instellingen eenmaal goed heb staan draai ik de topvent zo dat het scharnier recht op het scharnier van de deksel staat. Dan komt er geen 'kracht' op de topvent bij het openen en sluiten van je kamado deskel en blijft hij staan zoals je hem heb in gesteld. En de Margrietschuif zelf blijft bij mij gewoon zitten hoe ik hem instel, dit komt door de rook en vet wat in de loop van tijd erdoorheen gaat.
Kan me voorstellen dat het verhaal niet helemaal duidelijk is. Daarom foto gemaakt zojuist.
Bekijk bijlage 46434