Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad maar net waar je je druk om maakt. Wanneer continu de verf van de velgen van je nieuwe auto afbladerd, maar ze vervangen deze keurig keer op keer....Het is ook maar net waar je je druk om maakt.
Ik snap dat bij een uitgave van deze grote de zaken in orde moeten zijn, maar om nou een heel merk af te kraken omdat een coating op aluminium niet lukt gaat me ook een beetje ver.
Gewoon zolang als ze het accepteren een nieuwe topvent aanvragen, of lekker mee leren leven.
Daar heb je helemaal gelijk in.Ik hoef en wil de keuze voor mijn KJ1 niet verdedigen, maar met ieder merk kamado is wel (een keer) iets en prijs/prestatie vind ik bij KJ prima in verhouding. Ook nu ik er ervaring mee heb zie ik nog steeds niet de meerwaarde en vind ik dus de meerpijs voor bijv. een BGE het niet waard.
Koop gewoon een monolith topvent en zet die op je Kmj classic 1.2.3 is van gietijzer en je ben van het gezeik af met afbladderen.Overigens, als Kamado Joe gewoon niet zo koppig is en hun Kontrol Tower van gietijzer maakt met dezelfde coating als die de Reggultor heeft, dan ben je klaar en hoor je niemand er meer over haha
De oude Topvents van KJ waren/zijn ook van gietijzer net als die van BGE en Primo.Koop gewoon een monolith topvent en zet die op je Kmj classic 1.2.3 is van gietijzer en je ben van het gezeik af met afbladderen.
https://www.bbqshoplimburg.nl/monol...MIrpyXxdTx_AIViBoGAB2zTgVhEAQYASABEgJN0fD_BwE deze bedoelde ikDe oude Topvents van KJ waren/zijn ook van gietijzer net als die van BGE en Primo.
Die zijn allemaal nog te koop, het gaat erom dat de nieuwe generatie topvents van Aluminium zijn en een ander desig hebben.
Wat men eigenlijk zoekt is dat modernere design van de nieuwe generatie maar dan in Gietijzer in plaats van gecoat Aluminium.
btw. Gietijzer coat je niet met een verf ofzo dat brand je in (seasoning) met olie/vet net als een DO of Skillet
dit zorgt voor een zeer harde corrosiebestendige laag die redelijk hoge temperaturen aankan.
Dat is wel een mooie!
Ja, dat had ik al gezien, is een gietijzeren topvent, die zijn van de andere merken ook te koop.
Ik begrijp dat andere merken eventueel niet passen (uitwisselbaar zijn) qua diameter.andere merken passen niet op de kamado Joe.BGE en primo enz zijn te klein van diameter.