Zaterdag 4 september is het weer international bacon day , hier op het genootschap vieren we dat een heel weekend dus 4 en 5 september!!!
Ik ben heel benieuwd of er al genootschapsleden bezig zijn met voorbereidingen?
Doe je mee met international bacon day dan kun je een badge verdienen, de bacon strips, door d.m.v. een fotoreportage te laten zien wat jij dat weekend heb gemaakt met bacon.
Tegen die tijd zal er een draadje geopend worden waar iedereen zijn/haar resultaten kan laten zien.
Dus wie is er al bezig of weet al wat hij/zij gaat maken?
Ik ben nog aan het verzinnen, ik heb dat weekend oppas weekend, ik moet mijn tweeling neefjes van 9 jaar bezig houden omdat mijn zusje en zwagert een afspraak hebben met Max Verstappen in Zandvoort.
Ik heb al een paar hapjes gevonden die heel goed geschikt zijn om door kleine kinderhandjes gemaakt te kunnen worden maar ga nog ff in discussie wat de jongens leuk en lekker vinden om te maken.
Om de resultaten te plaatsen is er een topic aangemaakt in Charcuterie:
Ik ben heel benieuwd of er al genootschapsleden bezig zijn met voorbereidingen?
Doe je mee met international bacon day dan kun je een badge verdienen, de bacon strips, door d.m.v. een fotoreportage te laten zien wat jij dat weekend heb gemaakt met bacon.
Tegen die tijd zal er een draadje geopend worden waar iedereen zijn/haar resultaten kan laten zien.
Dus wie is er al bezig of weet al wat hij/zij gaat maken?
Ik ben nog aan het verzinnen, ik heb dat weekend oppas weekend, ik moet mijn tweeling neefjes van 9 jaar bezig houden omdat mijn zusje en zwagert een afspraak hebben met Max Verstappen in Zandvoort.
Ik heb al een paar hapjes gevonden die heel goed geschikt zijn om door kleine kinderhandjes gemaakt te kunnen worden maar ga nog ff in discussie wat de jongens leuk en lekker vinden om te maken.
Om de resultaten te plaatsen is er een topic aangemaakt in Charcuterie:
International Bacon Day 04-SEP-2021 - de resultaten voor de Bacon strips
Plaats hier alleen je foto's van International Bacon day 2021. ( 4 en 5 september 2021!!!) - Plaats je resultaat AUB in 1 bericht, mocht je nog foto's willen toevoegen dan graag je bericht aanpassen en geen nieuw bericht starten. - Dus mocht je in aanmerking willen komen voor de Baconsticker dan...
www.bbqgenootschap.nl
Laatst bewerkt door een moderator: