Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor.Zaterdag staan MOINK balls op de planning dus die tellen ook?
Ik heb ook zin om mee te doen aan international bacon day maar zal door tijdsgebrek ook een vluggertje worden in de voormiddagMoeten we ons er weer makkelijk vanaf krijgen dit jaar.
Gelukkig zijn we wat ruimer op dit forum en keuren we de creaties van de zondag ook goedIk moet het helaas laten schieten. Aankomende zaterdag op kraambezoek in België.
Is dat zo? Dan doe ik weer mee!Gelukkig zijn we wat ruimer op dit forum en keuren we de creaties van de zondag ook goed
Ergens een hibachi of budget bbq-tje kopen....en dan ff los gaan ?Helaas zit ik dan met mijn luie kont in het buitenland zonder Q. Volgend jaar een nieuwe kans. Succes allemaal met de creaties!
Hoe specifiek is bacon? Iets als Zeeuws spek staat bij mij al lang op het verlanglijstje, als zoiets ook mag maak ik liever dat Anders gaan het moink balls worden denk ik
Lekker. Denk dat ik dan maar babi pangang ga maken volgens recept van Eten met Nick!Bacon day is heel open, het gaat om het Genootschapsgevoel en met de gedachte aan de Knor
Je hoeft echt geen bacon zelf te pekelen en te maken, iets maken met gekocht/eerder gemaakt bacon of ontbijtspek mag ook.
Al maak je MOINK balls of iets met bacon and eggs het mag allemaal.
Maar iets met buikspek maken mag natuurlijk ook.
Uhm ABT's?Ik ga lekker wat ABT's maken, zin in!
Nee hoor je bent echt niet de enige zegt deze oudere jongere. Dit komt zeker omdat Nederlands een moeilijke taal is. Dan hebben de Belgen wel hele mooie vertalingen. En ook daar komt het voor dat ik het wel versta maar niet begrijp. Aardappel = patatten enzUhm ABT's?
Voel me nu net een ouwe lul die door zijn buurmeisjes de taal van de jeugd uitgelegd krijgt .
Nee hoor je bent echt niet de enige zegt deze oudere jongere. Dit komt zeker omdat Nederlands een moeilijke taal is. Dan hebben de Belgen wel hele mooie vertalingen. En ook daar komt het voor dat ik het wel versta maar niet begrijp. Aardappel = patatten enz
Net even gekeken wat het is. Dat is echt een snack voor mijn vrouw. Die ga ik ook maken.