BasBQ
Beef en Steak

International bacon day, zaterdag 4 september

Bacon day is heel open, het gaat om het Genootschapsgevoel en met de gedachte aan de Knor ;)
Je hoeft echt geen bacon zelf te pekelen en te maken, iets maken met gekocht/eerder gemaakt bacon of ontbijtspek mag ook.
Al maak je MOINK balls of iets met bacon and eggs het mag allemaal.
Maar iets met buikspek maken mag natuurlijk ook.
Lekker. Denk dat ik dan maar babi pangang ga maken volgens recept van Eten met Nick!
 
Uhm ABT's?

Voel me nu net een ouwe lul die door zijn buurmeisjes de taal van de jeugd uitgelegd krijgt πŸ˜‚πŸ˜‚.
Nee hoor je bent echt niet de enige zegt deze oudere jongere. Dit komt zeker omdat Nederlands een moeilijke taal is. Dan hebben de Belgen wel hele mooie vertalingen. En ook daar komt het voor dat ik het wel versta maar niet begrijp. Aardappel = patatten enz
Net even gekeken wat het is. Dat is echt een snack voor mijn vrouw. Die ga ik ook maken.
 
Nee hoor je bent echt niet de enige zegt deze oudere jongere. Dit komt zeker omdat Nederlands een moeilijke taal is. Dan hebben de Belgen wel hele mooie vertalingen. En ook daar komt het voor dat ik het wel versta maar niet begrijp. Aardappel = patatten enz
Net even gekeken wat het is. Dat is echt een snack voor mijn vrouw. Die ga ik ook maken.
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Het ziet er heerlijk uit, maar naar mate ik ouder ben geworden (slechts 40πŸ˜‚) kan ik pittig eten steeds minder goed verdragen.
Ik durf ze niet aan, iets met ABT's πŸ˜‚
 
Ik heb zo onlangs met padrons uit de Jumbo gemaakt.
Mijn vrouw kan ook niet tegen pittig eten en die was er zot van!
 
Wij onlangs op catering ook met padrons. Top! JalapeΓ±o Poppers worden ze ook wel genoemd.
 
ik ben vandaag ook begonnen.
2 x 1 kilo livar buikspek en volgens recept noskos.
1 kilo gewoon bacon
1 kilo maple bacon.
nu maar even 8 dagen wachten.
 
Ze zijn klaar voor morgen.. :D
IMG_20210903_201910.jpg
 
Ik denk dat ik voor een lekkere burger ga. Of mijn eerste poging MOINK balls πŸ€”

Lastige keuze haha
 
Vandaag al even geoefend.
IMG20210903124540.jpg

Ik wil mijn buikspek koud roken 2 x 12 uur. De temperatuur morgen noopt me om 's nachts te gaan roken.
IMG20210903205623.jpg
IMG20210903210139.jpg

Deze hebben een week in de natte pekel gelegen en een dag gedroogd.

IMG20210903124540.jpg
 
Dat dus πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
 
Waar moeten we voor de baconday posten? In deze thread of komt er een nieuwe?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan