Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren een niet zo fijne ervaring met een verse zak Dammers.Heb een keer dammers gehaald, mooie grote stukken maar vind deze nog al roken. Meer mensen die ervaring mee hebben?
Dat is wel heel netjes. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat het wat minder is, zal je net die pech hebben dat het bij je eerste zak is. Hopelijk is de nieuwe zak beter.Toch nog een lichtpuntje. Heb de leverancier gecontacteerd en zij gaan me een verse zak Dammers bezorgen.
Het blijft een natuurproduct, de leverancier die Dammers verdeelt kan ook niet door de zakken heen kijken. (Heb ik hun ook laten weten)Dat is wel heel netjes. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat het wat minder is, zal je net die pech hebben dat het bij je eerste zak is. Hopelijk is de nieuwe zak beter.
Ik heb zelf geen ervaring met Dammers, maar hoor er ook altijd goede dingen over.
Meer mensen met goede ervaring met deze? Anders van de week ook maar eens lngs de hanos!Bekijk bijlage 19941dit zijn mijn favorieten. Soms ook dammers acacia.
Mijn houtsoorten:
Acacia voor H&F
Marabu en steeneik voor L&S
Hoe groter hoe beter
Heb marabu en fire-up van de Hanos beide bevallen prima. Heb ook als "test" bonfire blackwattle van de Sligro gekocht en ja de stukken zijn iets kleiner maar absoluut niey te klein en voor de prijs zijn deze ook zeer goedMeer mensen met goede ervaring met deze? Anders van de week ook maar eens lngs de hanos!
Jij hebt voorlopig weer genoeg houtskoolPaar zakjes Dammers
Bekijk bijlage 20788
Voor 10-12 weken ongeveerJij hebt voorlopig weer genoeg houtskool
Wauw haha. Hoe vaak stook jij in de week als ik vragen mag?Voor 10-12 weken ongeveer
Nagenoeg alles komt hier van de BBQ.Wauw haha. Hoe vaak stook jij in de week als ik vragen mag?
Dat verklaart een hoop haha.Nagenoeg alles komt hier van de BBQ.
Op de indoorpit maken we alleen gekookte aardappels, rijst en dat soort dingen.
Gemiddeld 4 a 5 keer per week staat de BBQ wel aan. Soms minder soms meer
daar kom je de dag wel mee doorPaar zakjes Dammers
Bekijk bijlage 20788
Helemaal eens, ik hou ook van grove sortering, vaak hier dus de black ranch quebracho.Bekijk bijlage 19941dit zijn mijn favorieten. Soms ook dammers acacia.
Mijn houtsoorten:
Acacia voor H&F
Marabu en steeneik voor L&S
Hoe groter hoe beter
Ook hier een ontevreden gebruiker van Dammers. Halverwege de zak al heel veel kleine stukjes die door de ash pan zakten. Omdat ik een halve weggooien ook wat ver vind gaan meng ik het bij met grotere brokken BestCharcoal Acacia en dat bevalt een stuk beter.Vorige week BestCharcoal Acacia & Eucalyptus / Birch and Oak gekockt. Gaat snel aan en stinkt niet. Had Dammers geprobeerd hiervoor maar niet tevreden over, veel kleine stukken/gruis, rook.
Voor L&S gebruik ik Blackranch marabu