Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie sortering@Wcborstel
Heel m’n kolenmand ligt nog vol met oude houtskool, dus waarschijnlijk gebruik ik deze nieuwe houtskool vandaag nog niet.
Daarom speciaal voor jou een fotootje
blikje cola erin gelegd ter vergelijking van de ware grootte
Bekijk bijlage 19340
Bekijk bijlage 19341
@Sander72 Krijg je dan geen temperatuur schommeling met twee verschillende houtsoorten?Nee, ik doe gewoon een handje van het een dan een handje van het ander... en dan weer.
Bovenop eindig ik dan met 3 stukjes Dammers zodat ik die makkelijk aan kan steken.
Ik houd alle schuiven volledig open daarna en zodra ik 150°C zie op de dome-thermometer dan is alle rook (en eventueel nare geurtjes van de Marabu) op zeker vervlogen en knijp ik terug. Rookhout erop, platesetter erin en gaan! Dan is mijn rooster temperatuur omstreeks 100°C en kunnen we lekker laag en traag aan de slag.
Ik zit ook te wachten op die bbq folder.. dan duurt april lang....Is dit een harde of zachte houtskool?
Met of zonder vervelende luchtjes bij gebruik?
Zag ze gisteren ook liggen maar twijfelde of het iets zou kunnen zijn, vooralsnog nog laten liggen.
Waarschijnlijk volgende week nog leuke aanbiedingen bij Sligro als de bbq-folder komt.
Hartstikke bedankt, ik ga ook maar eens een zak halen!@Wcborstel
Heel m’n kolenmand ligt nog vol met oude houtskool, dus waarschijnlijk gebruik ik deze nieuwe houtskool vandaag nog niet.
Bekijk bijlage 19340
Bekijk bijlage 19341
Hartstikke bedankt, ik ga ook maar eens een zak halen!
Wanneer komt de BBQ folder bij de Sligro?
Dat zijn mooie stukken houtskool@Wcborstel
Krijg je dan geen temperatuur schommeling met twee verschillende houtsoorten?
Vorige maand stond er nog medio maart en nu staat er medio mei...Medio april staat er op de website.
Any moment dus
Scrap that. Nieuwe sessie nu en wat een geknetter en vonken schieten in t rond.Vooralsnog erg positief
Knetterkool?Scrap that. Nieuwe sessie nu en wat een geknetter en vonken schieten in t rond.
Ik kan geen filmpje uploaden, maar deze foto brengt het ook wel in beeld
Bekijk bijlage 19588