Is deze nieuwe image in orde?? Ik heb hem nl naar een kaartje geschreven maar krijg geen bbqgenootschap plaatje te zien in de HM interfaceNosmo zei:De nieuwste image is "RPI 3 BBQ genootschap15042017.img" en is hier te vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is deze nieuwe image in orde?? Ik heb hem nl naar een kaartje geschreven maar krijg geen bbqgenootschap plaatje te zien in de HM interfaceNosmo zei:De nieuwste image is "RPI 3 BBQ genootschap15042017.img" en is hier te vinden.
marcel125 zei:Is deze nieuwe image in orde?? Ik heb hem nl naar een kaartje geschreven maar krijg geen bbqgenootschap plaatje te zien in de HM interfaceNosmo zei:De nieuwste image is "RPI 3 BBQ genootschap15042017.img" en is hier te vinden.
Nosmo zei:Ik heb op het moment geen RPI3 beschikbaar om te testen of de image goed is. Je kunt ook de vorige image nog gewoon gebruiken.
siempie zei:
marcel125 zei:mV/C staat op 5 bij de thermocouple
voor de achtergrond moet je even kijken naar een css file daar staat t pad in naar t plaatje mogelijk zit daar een typo in ofzo
Nosmo zei:Er zat inderdaad een grote fout in de laatste image. Ik heb een nieuwe gemaakt die nu wel goed zou moeten zijn. De laatste image is "RPI 3 BBQ genootschap20042017", let wel deze is alleen geschikt voor heatermeters met een RPI3 (vanaf ronde 9).
De image kan met Win32DiskImager naar de SD kaart geschreven worden. Het heeft de voorkeur om de SD kaart eerst helemaal te formatteren, de standaard format in Windows wist helaas alleen de Windows partitie op de SD kaart en laat de Linux partities ongemoeid en is daarom redelijk onbruikbaar. Beter is het om de SD kaart te formatteren met SDFormatterv4, die wist wel de hele disk.
Alle files staan hier.
marcel125 zei:@siempie
Kun je het kaartje nog wel formatteren??