Huib
Kooltjesharker
- Berichten
- 198
Een tweetal weken terug een BGE large, minimax en het modulair systeem gekocht. De minimax had een wankele vuurkorf. Werd een nieuwe korf aangeboden maar zelf eenvoudig opgelost. De tafels vertoonde kleurverschil. Zie onder.
Contact opgenomen met Kookpunt en e.e.a. besproken.
Gisterenochtend is alles op een grandioze wijze opgelost.
Om 9 uur stond er een groene bus voor de deur. Was in de veronderstelling dat ze een tafel zouden monteren waar geen kleurverschil te zien was en dat ze de gebruike bge large zouden overplaatsen. Maar nee de hele configuratie die op wielen stond werd meegenomen en een compleet nieuw geassembleerde (inclusief nieuwe large) set uitgeladen en geplaatst.
Het kleurverschil kwam omdat BGE in twee verschillende fabrieken de tafels had laten vervaardigen.
Betere service dan dit kan je niet verwachten of vragen en BGE maakt helemaal waar waarvoor ze staan. Dat mag een paar duiten meer kosten en blij dat ik voor BGE heb gekozen. De door mij gemelde zaken zijn snel en adequaat opgelost.
Contact opgenomen met Kookpunt en e.e.a. besproken.
Gisterenochtend is alles op een grandioze wijze opgelost.
Om 9 uur stond er een groene bus voor de deur. Was in de veronderstelling dat ze een tafel zouden monteren waar geen kleurverschil te zien was en dat ze de gebruike bge large zouden overplaatsen. Maar nee de hele configuratie die op wielen stond werd meegenomen en een compleet nieuw geassembleerde (inclusief nieuwe large) set uitgeladen en geplaatst.
Het kleurverschil kwam omdat BGE in twee verschillende fabrieken de tafels had laten vervaardigen.
Betere service dan dit kan je niet verwachten of vragen en BGE maakt helemaal waar waarvoor ze staan. Dat mag een paar duiten meer kosten en blij dat ik voor BGE heb gekozen. De door mij gemelde zaken zijn snel en adequaat opgelost.