BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2021: "Dry January".

Oh mensen.. ik heb zo'n leuk idee..maar ga het niet delen. Ben helemaal hyper zo leuk.

Ga het dit weekend denk ik al maken..

Leuk man!
Haha, dat zal dan wel weer wat exclusieve inkijkjes opleveren....😋😂😂😂
 

IMG_20210109_172624.jpg
 
Het wordt nog leuker.
Want als je denkt aan een belgische stoof of boeuf bourguignon, dan kook je alcohol er toch al uit.

Ach, het wordt gewoon lekker veel stoof denk ik. Ik heb al wel wat ideeën in ieder geval.
Dit is al vrij achterhaald naar mijn weten. Er blijft bijna altijd nog alcohol over. Bij een flesje bier met een normaal alcohol percentage moet je bijna het halve flesje weg koken en dat gebeurt meestal niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Dit is al vrij achterhaald naar mijn weten. Er blijft bijna altijd nog alcohol over. Bij een flesje bier met een normaal alcohol percentage moet je bijna het halve flesje weg koken en dat gebeurt meestal niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Om je bij te vallen :

 
Dit is al vrij achterhaald naar mijn weten. Er blijft bijna altijd nog alcohol over. Bij een flesje bier met een normaal alcohol percentage moet je bijna het halve flesje weg koken en dat gebeurt meestal niet.
Heb het ook maar eens gelezen en als waarheid aangenomen. Ik denk dat bij een boeuf bourguignon met een hele fles wijn de hoeveelheid alcohol enigszins relevant is in het eindresultaat, bij mijn gebruikelijke stoof met een heel flesje bier op 4 personen niet echt.

Wellicht dat voor de zwangere vrouwen deze kleine hoeveelheden nog van belang zijn.
 
Heb het ook maar eens gelezen en als waarheid aangenomen. Ik denk dat bij een boeuf bourguignon met een hele fles wijn de hoeveelheid alcohol enigszins relevant is in het eindresultaat, bij mijn gebruikelijke stoof met een heel flesje bier op 4 personen niet echt.

Wellicht dat voor de zwangere vrouwen deze kleine hoeveelheden nog van belang zijn.
Denk dat het voor de meeste mensen ook geen probleem is, maar ik gebruik het niet bij gerechten die mijn peuters ook eten ;) als je een lekker sterk donker biertje neemt, dan heb je kans dat er nog steeds 2% alcohol in zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Denk dat het voor de meeste mensen ook geen probleem is, maar ik gebruik het niet bij gerechten die mijn peuters ook eten ;) als je een lekker sterk donker biertje neemt, dan heb je kans dat er nog steeds 2% alcohol in zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Dan gaan ze wel lekker rustig naar bed😅
 
Hugo de Jonge zegt: uit hetzelfde huishouden! 😂
 
😂 de opmerking die ik daarover plaatste laatst was voor de gein hè! Ik heb er geen probleem mee zolang je niet te fanatiek wordt en een food fotograaf inhuurt 😉
Anders wordt de forumleiding nog demissionair.
 
Door @Trijsie kom ik er net achter dat ik al bijna een jaar de officiële regels zelf overtreed. Mijn vriendin maakt bijna altijd de foto's 😂 Is dit schandaal groot genoeg om een aftreding te eisen?🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan