Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

Helaas, dat krijg ik thuis niet verkocht...

Het vrouwtje verjaart namelijk net op 4 november en het argument "Schat, wat zou je denken van een leuke BBQ op verplaatsing voor je verjaardag?" gaat geen verf pakken, vrees ik.
 
Kurre zei:
Helaas, dat krijg ik thuis niet verkocht...

Het vrouwtje verjaart namelijk net op 4 november en het argument "Schat, wat zou je denken van een leuke BBQ op verplaatsing voor je verjaardag?" gaat geen verf pakken, vrees ik.

"Schat, Als je het later viert lijk je jonger". ;)
 
Heb het net geprobeerd met die vraag... En het antwoord was : "mannenhumor..." :D
 
Kurre zei:
Heb het net geprobeerd met die vraag... En het antwoord was : "mannenhumor..." :D

Goede reactie. Ze ziet er de lol wel van in. Je bent al op de helft ;)
 
brandblussers zijn ook al geregeld voor 4 november  :D

IMG_7712.jpg
 
Fijn Leo! Dank je wel!!
 
zoals jullie een paar berichten terug hebben kunnen zien zijn er een aantal poeder blussers geregeld voor de Meat & Greet dag op 4 november. Nu is het zo dat wij deze brandblussers niet trug hoeven te geven aan de eigenaar.
Dus zijn ze na afloop van de dag mee te nemen tegen een prijs van ?5,00 per poeder blusser, het geld zal geheel ten goede komen aan het bbq genootschap, dus denk er over na en neem aan het eind van de dag zo'n blusser mee naar huis, er zijn er nog 7 over
 
@Leo die zeven zijn natuurlijk onder voorbehoud ;) afhankelijk hoe veilig men barbecued :P
 
4 nov, beloof niets, lokale agenda kan nog roet in het eten gooien...
word nu toch wel een om de maand dingetje langzamerhand....
 
Gerard777 zei:
@Leo die zeven zijn natuurlijk onder voorbehoud ;) afhankelijk hoe veilig men barbecued :P

Daar ga ik wel vanuit natuurlijk Gerard  :)
 
Kobold zei:
4 nov, beloof niets, lokale agenda kan nog roet in het eten gooien...
word nu toch wel een om de maand dingetje langzamerhand....

Wel belangrijk om regelmatig nieuwe inspiratie op te doen. Op een meeting bijvoorbeeld.
Zo kun je je opdrachtgevers steeds opnieuw verassen ;).
 
Bert zei:
Kobold zei:
4 nov, beloof niets, lokale agenda kan nog roet in het eten gooien...
word nu toch wel een om de maand dingetje langzamerhand....

Wel belangrijk om regelmatig nieuwe inspiratie op te doen. Op een meeting bijvoorbeeld.
Zo kun je je opdrachtgevers steeds opnieuw verassen ;).
oke ik kom ook
 
Het lijkt mij erg leuk om te komen. Dan kan ik kijken, leren en proeven. Mijn bbq-skills zijn in de startende fase, dus kom ik zonder bbq, maar met voor- en bijgerechten als jullie dat goed vinden.
 
@Tijmnan
Kan jij de buitendienststelling in Maastricht op 4 nov niet om zeep "laten" helpen  ;), dan kan ik ook al dat lekkers komen proeven  :D

Mac
 
Tijmnan zei:
Het lijkt mij erg leuk om te komen. Dan kan ik kijken, leren en proeven. Mijn bbq-skills zijn in de startende fase, dus kom ik zonder bbq, maar met voor- en bijgerechten als jullie dat goed vinden.

Jij kunt het lopend af. Dichterbij kan haast niet ;)
 
@Mac, ik bewaar wel wat voor je  ;D
@Bert, ik dacht aan skeeleren  8)
 
Zet mij maar op de lijst!

Ik kom 4-11, oma viert haar verjaardag de week ervoor!
Kom met vrouw en misschien dochter.
BBQ meenemen niet echt een optie. Heb geen WGA of Smokey Joe
Nog even kijken wat ik meeneem.
Vrouw in ieder geval vragen om haar top tzatziki te maken. Neem aan dat daar liefhebbers voor zijn.
Wat vlees bij Beef en Steak bestellen (is vast wel ergens een plaatsje op een Q)
Hoop het een en ander op te steken die dag en in ieder geval wat mensen leren kennen van het forum.
Geweldig initiatief!
 
Martijn van Vuur en Rook komt ook langs. Dus mocht je nog sauzen, rubs of andere dingen nodig hebben laat het dan even weten dan kan hij dat voor je meenemen. Scheelt weer verzendkosten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan